کد خبر: 324673
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۴ ۱۴:۳۱:۵۶
| |

لیورپول به دنبال جذب ادریسا دومبیا

ادریسا دومبیا نظر یورگن کلوپ را به خود جلب کرده است.

لیورپول به دنبال جذب ادریسا دومبیا
کد خبر: 324673
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۴ ۱۴:۳۱:۵۶

اعتمادآنلاین| ‌ لیورپول در آخرین دیدار دوستانه خود بامداد پنجشنبه در ورزشگاه یانکی نیویورک به مصاف اسپورتینگ لیسبون رفت و به تساوی 2-2 با این تیم پرتغالی رضایت داد.

اما یکی از بازیکنان درخشان اسپورتینگ در این مسابقه، ادریسا دومبیا هافبک 21 ساله و ساحل عاجی این تیم بود که با پیراهن شماره 98 بازی را از ابتدا آغاز کرد و توجه لیورپولی ها را به خود جلب کرد.

نشریه پرتغالی رکورد نیز در صفحه نخست خود به این موضوع اشاره کرده و گفته یورگن کلوپ عملکرد دومبیا را در نظر گرفته است. البته به نظر می‌رسد هرگونه تلاش احتمالی برای جذب دومبیا برای آینده باشد و احتمال آن که پیشنهادی در این تابستان ارائه شود، بسیار کم است.

دومبیا که سابقه بازی برای تیم های ملی زیر 20 و زیر 23 ساله های ساحل عاج را دارد، بعد از حضور در لیگ بلژیک به همراه آندرلخت و زولته وارخم، در سال 2018 به اخمت گروژنی پیوست و هم بازی میلاد محمدی شد. او در ژانویه 2019 با قراردادی 5 و نیم ساله به اسپورتینگ لیسبون پیوست و بند آزادسازی قرارداد او 60 میلیون یورو تعیین شد. او در نیمه دوم فصل برای اسپورتینگ در 14 بازی به میدان رفت و یک گل هم به ثمر رساند.

منبع: نود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها