کد خبر: 324145
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۲ ۱۴:۰۸:۴۳
| |

ساری عاشق سیگار است

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس می‌گوید برای آنکه دیگر تا این حد در مورد مساله 60 نخ سیگار کشیدن در روز سوال پیچ نشود، قصد دارد سیگار را ترک کند.

ساری عاشق سیگار است
کد خبر: 324145
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۲ ۱۴:۰۸:۴۳

اعتمادآنلاین| ‌ سرمربی ایتالیایی یووه در حال حاضر به همراه تیمش در تور چین به سر می‌برد و این در حالی است که خبرنگاران به جای آنکه در مورد مسائل مربوط به قهرمان سری‌آ پرس و جو کنند، روی سیگار کشیدن ساری متمرکز شدند.

ساری که پیش از پاسخ طنزآمیز خود، با سوال‌های متوالی و رگباری خبرنگاران در مورد سیگار احاطه شده بود، اظهار داشت: اینجا (چین) شما صبورتر هستید و من هم احساس راحتی بیشتری می‌کنم اما برای اینکه او (خبرنگاری که در مورد سیگار سوال می‌پرسید) را خوشحال کنم باید بگویم من در سنگاپور هم سیگار کشیدم (سیگار کشیدن در اماکن عمومی این کشور ممنوع است.)

سرمربی 60 ساله ایتالیایی ادامه داد: همه ما می‌دانیم که شما دیوانه سیگار هستید؛ آیا تا به حال سیگارهای چینی را امتحان کرده اید!؟

ساری که به وضوح در انتظار پرسشی فوتبالی بود، تاکید کرد: بیایید فرض کنیم در حال ترک سیگار هستم؛ بله می‌خواهم سیگار را ترک کنم، تا همین‌جا کافی است.

بر اساس مقررات، ساری نمی‌توانست در زمان هدایت تیم چلسی در فصل گذشته در کنار خط سیگار بکشد اما او این عادت را در نانجینگ چین ادامه داد و بدیهی است که اظهارات وی در مورد ترک سیگار شوخی بوده است.

تیم تحت هدایت ساری در بازی مقابل تاتنهام متحمل شکست 3 بر 2 شد؛ جایی که «هری کین» ستاره اسپرز گل فوق العاده‌ای را از فاصله ای بسیار دور به ثمر رساند؛ قهرمان اسکودتو در ادامه باید به مصاف حریف خانگی خود یعنی اینترمیلان برود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها