کد خبر: 320044
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۹ ۱۴:۳۰:۲۰
| |

هروه رنار در راه مصر

تیم های ملی مصر و الاهلی و الزمالک پس از حذف مراکش از جام ملت های آفریقا برای به خدمت گرفتن این مربی دست ب کاذر شده اند.

هروه رنار در راه مصر
کد خبر: 320044
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۹ ۱۴:۳۰:۲۰

اعتمادآنلاین| ‌ پس از حذف تلخ تیم ملی مصر میزبان جام ملت‌های آفریقا 2019 در عین ناباوری و همچنین استعفای دسته‌جمعی فدراسیون این کشور خاویر آگیره سرمربی مکزیکی این تیم به نظرمی رسد هرکه رنار سرمربی فرانسوی تیم ملی مراکش برای هدایت فراعنه از هر شخص دیگری به این تیم نزدیک شده است.


هروه رنار که به همراه تیم ملی مراکش وستا ره هایی مثل حکیم زیاش، اشرف حکیمی، و مهدی بن عطیه در دور مقدماتی جام ملت‌های آفریقا 2019 با کسب سه برد و 9 امتیاز نشان داد یکی از تیم‌های مدعی این جام به شمارمی آید، درحالی‌که کسی تصورش را نمی‌کرد در ضربات پنالتی مغلوب بنین شد تا هروه رنار پس از سه سال حضور در این تیم و صعود به جام جهانی از ادامه همکاری با مراکش کناره‌گیری کند.


این مربی که سابقه زیادی در تیم‌های آفریقایی مثل زامبیا، آنگولا، الجزایر، ساحل‌عاج و مراکش را دارد شناخت بسیار خوبی از فوتبال آفریقا دارد و به همین دلیل می‌تواند یکی از نامزدهای اصلی به دست گرفتن هدایت تیم مصر باشد.


علاوه بر تیم ملی مصر شنیده‌ها حاکی است که تیم‌های فوتبال الاهلی و الزمالک مصر هم برای به خدمت گرفتن این مربی 50 ساله دست‌به‌کار شده‌اند و هنوز مشخص نیست که سرنوشت این مربی که زمانی هم یکی از نامزدهای قبول پست سرمربی گری تیم ملی ایران بود به کجا ختم خواهد شد.

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها