کد خبر: 319416
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۷ ۱۵:۲۱:۵۸
| |

ابراز تمایل کلوپ به مربیگری در تیم ملی آلمان

مدیربرنامه های «یورگن کلوپ» سرمربی تیم لیورپول در مصاحبه ای گزینه هدایت تیم ملی آلمان را برای موکلش محتمل خواند.

ابراز تمایل کلوپ به مربیگری در تیم ملی آلمان
کد خبر: 319416
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۷ ۱۵:۲۱:۵۸

اعتمادآنلاین| ‌ سرمربی پیشین بورسیادورتموند از سال 2015 هدایت قرمزهای آنفیلد را بر عهده گرفت و فصل گذشته ششمین عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان را برای این تیم به ارمغان آورد؛ این در حالی است که تیم تحت هدایت مرد آلمانی با اختلاف تنها یک امتیاز کمتر از منچسترسیتی، نایب قهرمان لیگ برتر جزیره شد.

لیورپول امیدوار است تا قرارداد کلوپ را تمدید کند اما نشستن روی نیمکت تیم ملی کشورش می تواند برای وی وسوسه انگیز باشد.

در این بین، «مارک کوزیچکه» مدیربرنامه های مرد آلمانی اظهار داشت: یورگن به شخصه یک بار گفته بود که در صورتی که «یوآخیم لو» سرمربی کنونی ژرمن ها روزی تصمیم بگیرد که نیمکت تیم ملی این کشور را ترک کند، این احتمال وجود دارد که وی سکان هدایت این تیم را برعهده بگیرد؛ در واقع برای وی این یک گزینه محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: لیورپول هم تمایل دارد تا قرارداد کنونی وی را تمدید کند؛ او پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان بار دیگر بزرگی باشگاه و اینکه وی در باشگاه درستی حضور دارد را لمس کرد.

کوزیچکه تاکید کرد: یورگن در حال حاضر قیمت بالایی دارد که پرداخت دستمزد وی از عهده هر تیمی بر نمی‌آید با این وجود برآورد ارزش وی در بازار هم کار سختی است؛ چطور می‌شود دستمزد سرمربی که ارزش باشگاه را از چیزی در حدود 900 میلیون پوند به اندکی کمتر از 2.8 میلیارد پوند رسانده را برآورد و مدیریت کرد!؟

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها