کد خبر: 318515
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۵ ۰۹:۴۲:۰۰
| |

یک لیگ در انتظار ستاره

کاوی لئونارد ستاره تیم بسکتبال تورنتو که با این تیم به مقام قهرمانی رسید هنوز تصمیمش برای فصل آینده را نگرفته و اعلام کرده چند روز زمان نیاز دارد. او تمام بسکتبال حرفه‌ای آمریکا را در اتظار خود قرار داده‌است.

یک لیگ در انتظار ستاره
کد خبر: 318515
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۵ ۰۹:۴۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ فصل نقل و انتقلات لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا ادامه دارد اما ستاره‌ای که هنوز تیم آینده خود را انتخاب نکرده کاوی لئونارد بازیکن تیم تورنتو است که قهرمان NBA و ارزشمندترین بازیکن فینال شد. ماندن در کانادا یا پیوستن به تیم جدید دو راهی پیش‌روی این بازیکن است و او اعلام کرده برای تصمیم گرفتن به زمان نیاز دارد.

در این میان شنیده شده که لئونارد با لس‌آنجلس لیکرز به توافق نهایی رسیده اما هنوز آن را اعلام نکرده‌است. لیکرز که آنتونی دیویس را از نیواورلانز گرفته‌است با اضافه شدن لئونارد به تیمی قدرتمند تبدیل خواهد شد که از امروز یک مدعی خواهد بود.

بازار نقل و انتقالات این فصل از لیگ NBA داغ بود. لیکرز که با لبرون جیمز فصل ناکامی را پشت‌سر گذاشت برای سال پیش‌رو به دنبال تقویت ترکیبش است. این تیم با اکثر ستاره‌هایی که بازیکن آزاد شده‌اند وارد مذاکره شده و پس از اینکه نتوانست کایری ایروینگ را جذب کند به دنبال گرفتن کاوی لئونارد است.

ایروینگ پس از فصل خوبش در بوستون به همراه کوین دورانت که کارش با گلدن استیت را با مصدومیت تمام کرد راهی بروکلین شدند. کامبا واکر بازیکن شارلوت نیز هنوز تیمش را انتخاب نکرده و جیمی باتلر نیز با قراردادی پایین‌تر نسبت به فیلادلفیا با میامی به توافق رسید.

کلی تامسون ستاره آسیب دیده گلدن استیت نیز با اینکه پیشنهادهایی داشت تصمیم گرفت قراردادش با این تیم را تمدید کند.

منبع: ایرنا




اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها