کد خبر: 317775
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۲ ۱۱:۵۸:۱۵
| |

تیته:

مسی فرازمینی است

سرمربی تیم ملی برزیل دست از تمجید فوق ستاره آرژانتین برنداشت.

مسی فرازمینی است
کد خبر: 317775
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۲ ۱۱:۵۸:۱۵

اعتمادآنلاین| تیته، سرمربی تیم ملی برزیل در پی برتری 2 بر صفر تیم تحت‌هدایتش مقابل آرژانتین در مرحله نیمه‌نهایی کوپا آمه‌ریکا 2019 و صعود به دیدار فینال چهل‌وششمین دوره این رقابت‌ها اظهار داشت: اولین فینالم با برزیل را فراموش نخواهم کرد.

می‌دانستیم این بازی فوق‌العاده‌ای خواهد شد و می‌‌دانستیم باید چه کار کنیم. هر2 تیم به لحاط فنی خوب بودند اما ما با ارائه یک بازی فوق‌العاده شایسته صعود به فینال بودیم.

وی همچنین درباره اظهارنظر بعد از بازی سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین که گفته بود آلبی‌سلسته در طول 90 دقیقه تیم برتر میدان بود، با لحنی آرام اظهار داشت: در بازی‌های بزرگ شما نمی‌توانید بر کل بازی تسلط داشته باشید و این در مورد برزیل و آرژانتین هم صدق می‌کند. در برخی از مقاطع این بازی سعی کردیم بازی حریف را خنثی کنیم و این به خاطر کیفیت حریف طبیعی بود.مسی فرازمینی و استثنایی است. برای اینکه کارایی مسی را کاهش دهیم، ساختار تیمی‌مان را کمی تغییر دادیم و فیرمینو را کمی عقب‌تر مورد استفاده قرار دادیم. پس از به ثمر رساندن گل هم کمی مالکیت توپ را از دست دادیم. بازی روانی جزئی از بازی است و از بازی آلوس که فیزیکی و تکنیکی بود، راضی هستم. دنی پسر خیلی خوبی است و کار با او را دوست دارم. باید از بازیکنانم بابت رسیدن به فینال تشکر کنم. این فینال من را یاد اولین فینال دوران حرفه‌ای‌ام با باشگاه ورنائوپلیس انداخت. ما به تلاش‌مان به همین شکل ادامه خواهیم داد.

منبع: نود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها