کد خبر: 316143
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۷ ۱۹:۵۰:۰۰
| |

در ویدئوتیتر «اعتمادآنلاین» ببینید

نگاهی به لیست پردرآمدترین ورزشکاران جهان

مسی طی یک سال اخیر 127 میلیون دلار بابت دستمزد، پاداش‌ و جوایز مالی دریافت کرده و با یک پله صعود در صدر رده‌بندی 100 ورزشکار پردرآمد جهان قرار گرفته است.

حجم ویدیو: 1.98M | مدت زمان ویدیو: 00:00:56 دانلود ویدیو
کد خبر: 316143
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۷ ۱۹:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ مجله آمریکایی فوربس، لیونل مسی ستاره 32 ساله تیم ملی آرژانتین و باشگاه بارسلونا را پردرآمدترین ورزشکار جهان اعلام کرد.

مسی طی یک سال اخیر 127 میلیون دلار بابت دستمزد، پاداش‌ و جوایز مالی دریافت کرده و با یک پله صعود در صدر رده‌بندی صد ورزشکار پردرآمد جهان قرار گرفته است.

کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی باشگاه یوونتوس، هم با 109 میلیون دلار درآمد در 12 ماه گذشته جایگاه دوم پردرآمدترین ورزشکار جهان را به خود اختصاص داده است.

نیمار برزیلی با 105 میلیون دلار، کانلو آلوارس بوکسور مکزیکی با 94 میلیون دلار و فدرر با 93 میلیون دلار نفرات سوم تا پنجم این فهرست هستند.

بازیکنان NBA با 35 نماینده بیشترین ورزشکار را در این فهرست دارند که لبرون جیمز با 89 میلیون دلار در بین آنها صدرنشین است.

پردرآمدترین ورزشکاران جهان روی هم چهار میلیارد دلار درآمد کسب کرده‌اند. این درآمد نسبت به سال قبل پنج درصد رشد داشته است.

آمریکایی‌ها با 62 نماینده بیشترین سهم را در بین صد ورزشکار پردرآمد جهان دارند.

سال گذشته میلادی نام هیچ زن ورزشکاری در این لیست دیده نمی‌شد، اما امسال سرنا ویلیامز در رده شصت‌وسوم این فهرست جای گرفته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها