کد خبر: 315712
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۴ ۱۳:۱۹:۲۴
| |

پیشنهادهای نجومی مقابل ستارگان NBA

با به پایان رسیدن رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا تیم ها به دنبال جذب بازیکنان مورد نظر خود هستند و پیشنهادهای خوبی به ستاره‌ها می‌دهند.

پیشنهادهای نجومی مقابل ستارگان NBA
کد خبر: 315712
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۴ ۱۳:۱۹:۲۴

اعتمادآنلاین| ‌ یکی از ستاره‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا کاوی لئونارد بازیکن توانمند تورنتو است که توانست با این تیم به مقام قهرمانی برسد. با اینکه باشگاه اعلام کرده قطعاً قرارداد این بازیکن تمدید خواهد شد اما صحبت‌هایی درباره احتمال جدایی او وجود دارد.

این بسکتبالیست بازیکن آزاد شده و می‌تواند به تیمی جدید بپیوندد و در شرایطی که خودش هم ابراز تمایل کرده بود تا در کانادا بماند خبرهایی از مذاکرات او با باشگاه لس آنجلس کلیپرز شنیده شده است.

خبر بعدی هم درباره جدایی کوین دورانت است. بازیکن تیم گلدن استیت که به دلیل مصدومیت نتوانست تیمش را در دیدارهای پایانی فصل همراهی کند این روزها در کنار درمان خود در اندیشه پیدا کردن تیم جدید هم هست. خبری منتشر شده که او و کایری ایروینگ تصمیم گرفته‌اند تا سال آینده همبازی شوند. ایروینگ ستاره بوستون نیز از تیمش جدا خواهد شد و صحبت‌هایی مبنی بر پیوستنش به لس‌آنجلس لیکرز و نیویورک هم شنیده شد. هنوز مشخص نشده این دو ستاره برای فصل آینده چه تصمیمی خواهند گرفت.

خبر دیگری که امروز در رسانه‌های مختلف دیده شد درباره حضور استفان کری ستاره تیم گلدن استیت در ژاپن است.

ژاپنی‌ها که میزبان المپیک توکیو هستند سرمایه‌گذاری خوبی در بسکتبال انجام داده‌اند تا جایی که در سال‌های اخیر حتی بارها تیم ملی ایران را نیز مغلوب کرده‌اند.

به تازگی روی هاشیمورا بازیکن جوان این تیم نیز در مراسم درفت NBA انتخاب شد و به این لیگ معتبر پیوست. استفان کری که برای برگزاری یک کمپ آموزشی برای جوانان راهی توکیو شده در حاشیه آن با خبرنگاران هم صحبت کرده و به حضور هاشیمورا در لیگ بسکتبال آمریکا اشاره کرده است و از آن به عنوان یک اتفاق خوب برای بسکتبال ژاپن و آسیا یاد کرده‌است. ستاره گلدن استیت گفته است: خیلی هیجان انگیز است که لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا نماینده از ژاپن و البته همه کشورهای دنیا داشته باشد.

پیش از این حامد حدادی ستاره بسکتبال ایران و آسیا نیز در NBA حضور داشته و نماینده کشورمان در این لیگ بود.

ارسلان کاظمی نیز اولین بازیکن ایرانی بود که توانست در مراسم درفت این لیگ انتخاب شود اما نتوانست در این لیگ دست به توپ شود. کاظمی این روزها به اردوی تیم ملی هم دعوت نشده و به احتمال زیاد جام جهانی 2019 را نیز از دست می‌دهد.

خبر دیگر که بازهم به بسکتبال آسیا مربوط می‌شود درباره حضور استفان ماربری بسکتبالیست سابق لیگ حرفه‌ای آمریکا در چین است. این مربی که چند سالی است در چین تیم‌داری می‌کند امسال هم سرمربی تیم بیجینگ چین شد.

چینی‌ها نیز سرمایه گذاری زیادی روی بسکتبال انجام داده‌اند و لیگ این کشور در حال تبدیل شدن به یکی از لیگ‌های معتبر دنیا است.

منبع: ایرنا




اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها