کد خبر: 315482
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۳ ۱۵:۱۵:۵۸
| |

کاپلو:

اگر یووه دی‌لیخت را بخرد کار در سری‌آ دوباره تمام است

«فابیو کاپلو» سرمربی مشهور ایتالیایی مدعی است در صورتی که یوونتوس امضای «متیس دی لیخت» را پای قرارداد بنشاند، می توان پرونده قهرمانی سری آ را از همین حالا بسته دانست.

اگر یووه دی‌لیخت را بخرد کار در سری‌آ دوباره تمام است
کد خبر: 315482
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۳ ۱۵:۱۵:۵۸

اعتمادآنلاین| ‌ براساس گزارش ها یوونتوس در آستانه نهایی کردن قرارداد دی لیخت است؛ بازیکنی که با 19 سال سن بازوبند کاپیتانی تیم ملی هلند و آژاکس را بر بازو می بندد و در هفته های اخیر با یک دوجین باشگاه معتبر اروپایی از جمله بارسلونا، بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن ارتباط داده شده است.

در این بین، کاپلو در مصاحبه با کوریره دلو اسپورت اظهار داشت: اگر یووه دی لیخت را بخرد، کار در سری آ دوباره تمام است و در نتیجه یک راست باید وارد فصل بعد از آن شویم؛ دی لیخت در حال حاضر بهترین مدافع جهان است؛ او شما را قادر می سازد تا تنها با 2 نفر خط دفاعی را به اصطلاح ببندید؛ دفاع راست و چپ شما آزاد می شوند درست مثل همان اتفاقی که در آژاکس رخ می داد.

وی ادامه داد: داشتن دی لیخت مثل برگ برنده در شرط بندی است؛ یووه با داشتن او تمام پول قمار را می برد البته بدون داشتن او بقیه فقط می توانند به یووه نزدیک شوند؛ بگذارید واضح حرف بزنم منظورم از بقیه به طور مشخص ناپولی و اینتر است.

کاپلو تاکید کرد: میلان، رم و لاتزیو به دلایل مشخص تاخیر در عزل و نصب های کادر فنی و مشکلات مالی به هیچ وجه در کورس قهرمانی نخواهند بود.

منبع: ایرنا




اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها