کد خبر: 313068
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۶ ۱۶:۱۰:۰۰
| |

گزارش «اعتمادآنلاین» از بلاتکلیفی نیمکت پرسپولیس؛

مدیران پرسپولیس باید درباره هزینه‌های پرسپولیس شفاف‌سازی کنند/ وزیر ورزش باید دلیل انتخاب ایرج عرب را به هواداران اعلام کند

نامه فسخ قرارداد برانکو به باشگاه پرسپولیس رسیده و مدیران این تیم را درگیر یک بحران جدید کرده است. یکی از باثبات‌ترین باشگاه‌های فوتبال ایران حالا درگیر بی‌ثباتی شده است.

مدیران پرسپولیس باید درباره هزینه‌های پرسپولیس شفاف‌سازی کنند/ وزیر ورزش باید دلیل انتخاب ایرج عرب را به هواداران اعلام کند
کد خبر: 313068
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۶ ۱۶:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ مربی سرخ‌پوشان به دلیل تاخیر در پرداخت دستمزدش حسابی از مدیران باشگاه عصبانی است. هرچند ایرج عرب اعلام کرده که پول برانکو آماده است و همین روزها به این مربی پرداخت می‌شود، اما گویا برانکو تمایلی به ادامه همکاری با پرسپولیس ندارد. برانکو عدم ثبات مالی باشگاه پرسپولیس را مهم‌ترین دلیل فسخ قراردادش می‌داند. مشکل دیگر برانکو با باشگاه عدم پرداخت دستمزد مربیان پرسپولیس است. اگرچه ایرج عرب، مدیرعامل پرسپولیس، ارسال نامه فسخ قرارداد از جانب برانکو را تکذیب کرده، اما برگزاری جلسه فوری مدیران این باشگاه حاکی از خبرهای ناخوشایند است.

پرسپولیس در این سال‌ها موفقیت‌های زیادی کسب کرده و همین موضوع سبب درآمدزایی این باشگاه شده است. اما این درآمدزایی سودی برای پرسپولیس نداشته و حالا به دلیل کمبود منابع مالی با مشکل مواجه شده است.

پرسپولیس در این سال‌ها بازیکنان زیادی به خدمت نگرفته است. آنها به دلیل مشکلاتی که با باشگاه ریزه‌اسپور ترکیه پیدا کردند، از دو پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر محروم شدند. هرچند در این مدت سروش رفیعی، مهدی شیری، مهدی شریفی و مهدی ترابی را به خدمت گرفتند، اما این خریدها به‌ اندازه‌ای نبود که بودجه این باشگاه را با مشکل مواجه کند. پرسپولیس البته بازیکنانی چون وحید امیری، فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان را نیز از دست داد تا حسابی دست برانکو روی نیمکت خالی شود.

پرسپولیس امروز درگیر حواشی زیادی شده و مدیران پرسپولیس باید به‌ صورت شفاف لیست هزینه‌های این باشگاه را منتشر کنند. آنها باید مشخص کنند پول‌های این باشگاه چگونه و کجا هزینه شده که امروز نمی‌توانند دستمزد برانکو را پرداخت کنند. وزیر ورزش و جوانان هم باید درباره انتخاب اعضای هیات‌مدیره این باشگاه پاسخگو باشد. سلطانی‌فر و دوستانش در وزارت ورزش و جوانان باید دلیل انتخاب افرادی چون ایرج عرب، نبی و کاشانی را به هواداران این تیم توضیح دهند. مدیرانی که به این راحتی پرسپولیس را وارد حاشیه کرده‌اند و هیچ پاسخ درستی هم در این رابطه به هواداران نمی‌دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها