کد خبر: 311224
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۰ ۰۸:۴۹:۱۳
| |

تیم ملی انگلیس در لیگ اروپا سوم شد

تیم ملی انگلیس در دیدار رده بندی لیگ ملت های اروپا با شکست سوییس در ضربات پنالتی، عنوان سومی نخستین دوره این رقابت ها را کسب کرد.

تیم ملی انگلیس در لیگ اروپا سوم شد
کد خبر: 311224
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۰ ۰۸:۴۹:۱۳

اعتمادآنلاین| ‌ دراین دیدار که در وقت‌های قانونی و دو وقت اضافه با تساوی بدون گل به پایان رسید، شاگردان «گرت ساوت گیت» در ضربات پنالتی با نتیجه 6 بر 5 برابر سوئیس به برتری رسیده و پس از مدت‌ها سه شیرها را صاحب یک عنوان در خور و شایسته کردند.

«مگوایر»، «بارکلی»، «سانچو»، «استرلینگ»، «پیکفورد» و «اریک دایر» برای تیم ملی انگلیس پنالتی زده و ضربات خود را به گل تبدیل کردند.

این در حالی است که «دریمیچ» که برای به ثمر رساندن ضربه ششم سوئیس انتخاب شده بود، با عکس العمل به موقع پیکفوردسنگربان انگلیس ناکام ماند و این شکست را به نام خود ثبت کرد.


«زوبر»، «ژاکا»، «آکانجی»، «امبابو» و «شار» ضربات پنالتی سوئیس را در این دیدار به گل تبدیل کردند.

در این دیدار تماشایی چهار ضربه بازیکنان تیم ملی انگلیس در طول 120 دقیقه به دیرک دروازه تیم سوئیس برخورد کرد. البته این تنها بدشانسی سه شیرها در این دیدار نبود و گل آنان در دقیقه 95 با تأیید کمک داور ویدئویی VAR مردود اعلام شد.

براساس آمار؛ انگلیسی‌ها در بیش از 56 درصد از زمان این دیدار توپ و میدان را در اختیار داشتند. آنها در این دیدار 16 حمله موفق به روی دروازه حریف داشتند که 6 ضربه حریف در چارچوب بود.

«اوویدیو هاتگان» داور بین المللی رومانیایی قضاوت این دیدار را برعهده داشت. او در این دیدار به «جسی لینگارد» و «دنی رز» بازیکنان تیم ملی انگلیس کارت زرد نشان داد و آنان را جریمه کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها