مریم ایراندوست:

با دست خالی برابر ذوب‌آهن به تساوی رسیدیم

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی پس از تساوی شاگردانش برابر تیم ذوب آهن گفت: با دست خالی برابر ذوبی‌ها به تساوی رسیدیم در حالی که این تیم از همه امکانات لازم برخوردار است.

با دست خالی برابر ذوب‌آهن به تساوی رسیدیم
کد خبر: 310906
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۹ ۰۸:۵۶:۲۶

اعتمادآنلاین| ‌ مریم ایراندوست اظهار داشت: بازی دو تیم ذوب‌آهن و ملوان بسیار خوب بود و هر دو تیم نمایش مطلوبی در زمین داشتند. تقریبا در دو نیمه بازی دست ملوان بود. دو توپ به تیر زدیم و 4 موقعیت صد درصد گل داشتم.

وی افزود: البته حضور زهره کودایی دروازه‌بان خوب ذوبی‌ها در دروازه باعث شده بود تا استرس به گلزنان ما وارد شود تا بازیکنان در شرایط سخت تری گل بزنند. متاسفانه توپ‌های ما گل نشد و نتوانستیم سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم.

سرمربی تیم ملوان بندرانزلی ادامه داد: ذوبی‌ها شاید یک موقعیت گل در صحنه کرنر داشتند و بازیکنان این تیم مدام در تله آفساید گیری ما افتادند. بازیکنان ملوان مثل همیشه جنگنده و با غیرت بازی کردند ومرکز زمین را در دست داشتند. واقعا حیف شد 3 امتیاز بازی را به دست نیاوردیم. این امتیاز در خانه می‌توانست جایگاه ما را در جدول بهتر کند.

ایراندوست یادآورشد: البته نتیجه تساوی در شرایطی برای تیم ما به دست آمد که نظر امکانات و مدیریت ما باشگاهی نداریم. در مقابل ذوب آهن امکانات لازم را در اختیار دارد و مدیرعامل این باشگاه خیلی خوب پشت تیم دخترا قرار دارد و از این تیم حمایت می‌کند.

وی تصریح کرد: در بازی این هفته سه بازیکن محروم ذوب آهن نیز محرومیت‌شان بخشیده شد و ما خوشحال شدیم تا در یک جدال برابر با این تیم به رقابت بپردازیم. دربازی رفت در اصفهان یک-یک شدیم و در برگشت نیز دو تیم به نتیجه تساوی بدون گل رضایت دادند. در رفت و برگشت دو تا تیم سه امتیاز بازی را نگرفتند.

سرمربی ملوان گفت: به بازیکنان ملوان خسته نباشید می‌گویم که با غیرت بازی کردند با جان و دل در بازی حاضر شدند و همیشه ثابت کردند که یک ملوانی از حیثیتش دفاع می‌کند. به تیم ذوب آهن و کوبل داوری نیز خسته نباشید می‌گویم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند.

ایراندوست اظهار داشت: از هواداران تیم ملوان نیزتشکر می‌کنم که مثل همیشه تیم بانوان ملوان را حمایت کردند. هواداران این تیم با شعار« ملوان چه ببازی و چه ببری دوستت داریم» به ما روحیه می‌دهند و با انگیزه بازی می‌کنیم. در بازی برابر ذوب آهن نیز ما را شرمنده کردند تا لحظه آخر ما را حمایت کردند. با دست خالی برابر ذوب آهن که همه جوره امکانات دارد جنگیدیم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها