کد خبر: 310902
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۹ ۰۸:۵۱:۴۳
| |

قهرمان جهان از ترکیه شکست خورد

در شب برتری قهرمانان سابق دنیا، مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی 2018 ناباورانه شکست خورد.

قهرمان جهان از ترکیه شکست خورد
کد خبر: 310902
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۹ ۰۸:۵۱:۴۳

اعتمادآنلاین| ‌ در ادامه مرحله انتخابی رقابت‌های یورو 2020، تیم ملی فرانسه مغلوب میزبانش، ترکیه شد و آلمان، بلژیک و ایتالیا رقبای‌شان را شکست دادند.

در مهم‌ترین بازی از گروه هشتم، ترکیه در ورزشگاه اختصاصی تیم «باشاک شهیر» 2 بر صفر تیم ملی فرانسه، قهرمان جهان را شکست داد. آیهان در دقیقه 30 و اوندر در دقیقه 40 برای ترکیه گلزنی کردند تا یک نتیجه عجیب رقم بخورد. با این نتیجه در جدول گروه هشتم، پس از سه بازی، ترکیه 9 امتیازی بالاتر از فرانسه شش امتیازی در صدر جدول قرار گرفت.

براساس این گزارش در گروه دهم، ایتالیا در خانه یونان به برتری آسان 3 بر صفر دست یافت تا 9 امتیازی شده و بالاتر از فنلاند شش و یونان چهار امتیازی در صدر جدول بماند. برای ایتالیای میهمان، بارلا در دقیقه 23، اینسینیه در دقیقه 30 و بونوچی در دقیقه 33 گلزنی کردند.

شنبه شب همچنین در گروه سوم، آلمان در خانه بلاروس به راحتی 2 بر صفر به برتری رسید. سانه در دقیقه 13 و رویس در دقیقه 62 برای قهرمان سابق جهان گل زدند. در این گروه، آلمان شش امتیازی شد و پایین‌تر از ایرلند شمالی 9 و بالاتر از هلند سه امتیازی در رده دوم جدول قرار گرفت.

این نتایج در حالی رقم خورد که در گروه نهم، بلژیک با سه گل مرتنس در دقیقه 11، کاستانه در دقیقه 14 و لوکاکو در دقیقه 50 در خانه 3 بر صفر قزاقستان را از سر راه برداشت. در دیگر بازی این گروه، اسکاتلند در خانه‌اش 2 بر یک قبرس را برد. در جدول گروه نهم بلژیک 9 امتیازی بالاتر از روسیه شش امتیازی بر رده نخست تکیه زده است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها