کد خبر: 309877
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۴ ۱۱:۵۶:۱۳
| |

یک مدیر سابق فوتبال:

در ابتدایی‌ترین چیزهای فوتبال لنگ هستیم

یک مدیر سابق فوتبال ایران معتقد است اتفاقی که در اهواز افتاد برای فوتبال ایران که عادت به نظم هم ندارد، شگفت‌آور بود.

در ابتدایی‌ترین چیزهای فوتبال لنگ هستیم
کد خبر: 309877
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۴ ۱۱:۵۶:۱۳

اعتمادآنلاین| ‌ مسعود رضاییان پیشکسوت فوتبال درباره حواشی پیش آمده در فینال جام حذفی بین دو تیم پرسپولیس و داماش گیلان اظهار کرد: از این اتفاق بهت‌زده هستیم. در کشور ما اتفاق‌ها زیاد روی روال نیست اما در ایران هم چنین اتفاقی تعجب‌آور بود.

وی ادامه داد: ما در انجام کارهای اجرایی اشکالات زیادی داریم اما این اتفاق اوج شگفتی بود. پیش از این در مدیریت کارهای ساده هم به مشکل برمی‌خوردیم اما ضعف در مدیریت یک بازی چیزی نبود که در سال‌های پیش شاهد آن بودیم. راه ندادن و فراموش کردن اختصاص جایگاه به هواداران داماش مانند این می‌ماند که داور فراموش کند به ورزشگاه برود. فتاحی بار اولش نبوده است که جام برگزار می‌کند. همین جام با امکانات کمتر در خرمشهر برگزار شد. این بازی تا آستانه لغو هم پیش رفت روی خوشی برای فوتبال ایران ندارد و نقض در مدیریت فوتبال ایران به خوبی خود را نشان داد. من متوجه نمی‌شوم چرا باید چنین اشتباهی رخ دهد.

رضاییان اضافه کرد: عدم توانایی در برگزاری آن دیدار علاوه‌بر معطل کردن مردم و مشکلاتی که برای داماشی‌ها پیش آمد، باعث شد تا استادیوم شهدای فولاد هم خسارت زیادی ببیند. بارها بازی‌هایی وجود داشته است که یک تیم پرطرفدار با یک تیم کم‌طرفدار بازی کند اما همیشه جایگاه هواداران تیم دوم خالی گذاشته می‌شد. نمی‌دانم مسئول وقت سازمان لیگ و یا مسئولین مربوطه چرا باعث به وجود آمدن چنین بی‌نظمی شدند. آیا آن قدر سخت است که ورزشگاه را به اندازه دو تیم تقسیم کنند؟

او درباره اخراج فتاحی تصریح کرد: ما عادت نداریم که مسئولی در ازای اشتباه خود استعفا دهد. البته اگر قرار بود این اتفاق هم بیفتد مسئول بالادستی فتاحی باید استعفا می‌داد. البته ایران، ژاپن نیست که چنین چیزی در آن رخ دهد و یک مسئول خود را مقصر بداند. البته فتاحی اخراج شد و کار به این ماجراها نکشید. حالا فتاحی اخراج شده است اما آن‌هایی که بلیت خریدند و به ورزشگاه نیامدند چی؟ چه کسی پاسخگو است؟ این‌ها ابتدایی‌ترین پازل‌های مدیریتی فوتبال است که ما در آن لنگ هستیم. امیدوارم فکری جدی به حال فوتبال ما شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها