کد خبر: 309654
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۳ ۱۱:۵۹:۰۰
| |

حمید درخشان، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

برگزاری فینال جام حذفی در شأن فوتبال ایران نبود/ وقفه در برگزاری بازی بازیکنان را از نظر روحی دچار مشکل می‌‎کند/ مدیران پرسپولیس باید قرارداد برانکو را تمدید کنند

حمید درخشان، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، نحوه برگزاری فینال جام حذفی را در شأن فوتبال ایران ندانست.

برگزاری فینال جام حذفی در شأن فوتبال ایران نبود/ وقفه در برگزاری بازی بازیکنان را از نظر روحی دچار مشکل می‌‎کند/ مدیران پرسپولیس باید قرارداد برانکو را تمدید کنند
کد خبر: 309654
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۳ ۱۱:۵۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ پرسپولیس شب گذشته در یک بازی جنجالی توانست داماش گیلان را با یک گل شکست دهد و قهرمان جام حذفی در فصل 98-97 شود. شاگردان برانکو با این قهرمانی توانستند نامشان را در تاریخ مسابقات لیگ برتر ثبت کنند و اولین باشگاهی باشند که دو جام معتبر فوتبال ایران را در یک فصل از آن خودشان می‌کنند.

البته برگزاری فینال جام حذفی با حواشی زیادی همراه بود. هرچند که قرار بود بازی ساعت 21 برگزار شود، اما به دلیل حضور نداشتن هواداران گیلانی، باشگاه داماش حاضر به حضور در زمین نشد. اتفاقی که باعث شد تا این بازی با 2 ساعت تأخیر برگزار شود. حمید درخشان پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین از نحوه برگزاری فینال جام حذفی گلایه کرد.

کاپیتان سابق باشگاه پرسپولیس نحوه برگزاری فینال جام حذفی را در شأن فوتبال ایران ندانست و گفت: «قهرمانی پرسپولیس را به همه هواداران، بازیکنان و کادر فنی این تیم تبریک می‌گویم. متأسفانه برگزاری این بازی در حد فینال جام حذفی نبود و اصلاً شرایط خوبی برای بازیکنان و هواداران فوتبال فراهم نشد. درهرصورت با تمام این حواشی بازی برگزار شد و خدا را شکر که حادثه تلخی در ورزشگاه رخ نداد. فکر می‌کنم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید در نحوه برگزاری بازی‌ها دقت بیشتری داشته باشند تا شاهد چنین اتفاقی نباشیم.»

درخشان درباره تأخیر به وجود آمده در بازی و تأثیری که در نحوه بازی بازیکنان می‌گذارد، گفت: «این اتفاق بیشترین لطمه را به بازیکنان می‌زند. بدون تردید وقفه چندساعته در برگزاری یک بازی باعث می‌شود تا بازیکنان از نظر روحی و روانی دچار مشکل شوند. از طرفی هم این اتفاق میزان مصدومیت بازیکنان دو تیم را بالا می‌برد.»

این مربی پیشین پرسپولیس درباره تمدید قرارداد برانکو با این باشگاه هم گفت: «مدیران پرسپولیس باید تلاش کنند تا قرارداد برانکو را تمدید کنند. اگر این اتفاق رخ دهد بدون تردید پرسپولیس فصل آینده هم مدعی قهرمانی خواهد بود.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها