کد خبر: 309003
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۱ ۱۰:۵۲:۰۰
| |

قلعه‌نویی:

سپاهان با شرافت فوتبال بازی کرد

سرمربی سپاهان می‌گوید تیمش برابر پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی با شرافت فوتبال بازی کرد.

سپاهان با شرافت فوتبال بازی کرد
کد خبر: 309003
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۱ ۱۰:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان درباره شکست تیمش برابر پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی اظهار کرد: در وهله اول باید از کسانی که در پیش‌برد فوتبال پاک در ایران قدم برمی‌دارند تشکر کنم. اگر بخواهیم اسم ببریم که از رسانه ملی و مطبوعات شروع می‌شود تا به عوامل اجرایی نیز می‌رسد و باید از آن‌ها تشکر کرد. با توجه به لیگی که داشتیم و تعطیلاتی که داشت، خوشحالم که این رقابت‌ها در نهایت به پایان رسید. از آقای عظیمیان مدیرعامل کارخانه شرکت فولاد مبارکه تشکر می‌کنم که ما یک بودجه‌ای را در اول فصل تعیین کردیم اما به علت نوسانات ارزی، به یک سوم تبدیل شد و فقط شخص آقای عظیمیان بودند که ما را در این شرایط حمایت کردند.

او ادامه داد: من شاید فصل بعد در سپاهان نباشم اما او یک متمم بودجه درست کرد تا ما بتوانیم به راه خود ادامه دهیم. در طی بازی‌های لیگ به غیر از یکی دو مورد، ما شاهد استقبال‌های خوبی بودیم. به عنوان مثال در مسجد سلیمان با اینکه زمینی وجود نداشت، آن‌ها زمین اصلی خود را به ما دادند و کانون هوادارانشان، از تماشاگران ما استقبال کردند و به آن‌ها جایگاه دادند. باید از مجموعه باشگاه تشکر کرد. شما در بازی نیمه نهایی دیدید که چطور بازیکنان ما با شرافت بازی کردند و مبارزه کردند.

قلعه‌نویی در ادامه اظهار کرد: هواداران ما بعد از بازی نیز تا ساعت دو بامداد در محل هتل حضور داشتند و ما را شرمنده خودشان کردند. واقعاً امسال، سال بسیار خوبی بود. درس‌های زیادی گرفتم و رفتارهای خوبی از مردم اصفهان دیدم و نمی‌دانم از چه کلماتی استفاده کنم تا قدردان این عزیزان باشم.

او درباره بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی افزود: ما تمام تلاش خود را انجام دادیم تا این بازی به بهترین شکل ممکن برگزار شود که هیچ اتفاقی نیفتد. شما می‌توانید از مسئولان حراست ورزشگاه بپرسید. وقتی که قبل بازی آن حرکت‌های قبل از شروع مسابقه رخ داد، آن‌ها به ما گفتند که جو ورزشگاه در حال به هم خوردن است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها