کد خبر: 293118
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۲ ۰۹:۰۹:۲۱
| |

توخل:

نیمار فاکتورهای یک کاپیتان را ندارد

سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن بعد از پیروزی برابر آنژه بار دیگر تاکید کرد که بازوبند کاپپتانی را به نیمار نخواهد داد.

نیمار فاکتورهای یک کاپیتان را ندارد
کد خبر: 293118
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۲ ۰۹:۰۹:۲۱

اعتمادآنلاین| ‌ پاری ‌سن‌ ژرمن در دیدار برابر آنژه در هفته سی و ششمرقابت‌های لیگ فرانسه توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد. نیمار در این دیدار درخشید و توانست یک گل به ثمر برساند و یک پاس گل هم بدهد.

بعد از این دیدار باز هم رسانه‌های فرانسوی در نشست خبری بعد از بازی از احتمال دادن بازوبند کاپیتانی به نیماربرای فصل بعد سخن به میان آورند.

توماس توخل در این نشست خبری باز هم تاکید کرد که بازوبند کاپیتانی را به نیمار نخواهد داد.

او در باره این موضوع، گفت‌: تیم ما دو کاپیتان به نام‌های تیاگو سیلوا و مارکینیوش را در اختیار دارد و آنها را تغییر نمی‌دهیم.

از نظر من نیمار فاکتورهای یک کاپیتان را ندارد. نیمار کاپیتان فنی و تکنیکی ما داخل زمین است اما او کاپیتان و رهبر تیم نیست و چنین درخواستی هم نداشته است.

سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن در عین حال، اضافه کرد: نمی دانم چرا بعضی اصرار دارند که بازوبند به نیمار داده شود. باید احترام‌ها حفظ شود. مارکینیوش و تیاگو سیلوا کاپیتان‌های ما هستند.

توخل به پیروزی برابر آنژه هم اشاره کرد و در این باره گفت‌: اخراج مارکینیوش من را غافلگیر کرد. او مستحق کارت قرمز نبود. پیروزی ارزشمندی به دست آوردیم و بر این باور هستم که شایسته آن هم بودیم. در نیمه نخست خوش شانس بودیم چرا که آنژه چندین بار دروازه ما را تهدید کرد. بعد از این که گل دوم را به ثمر رساندیم فرصت‌های زیادی را خلق کردیم که نتوانستیم از آنها بهره بگیریم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها