کد خبر: 291485
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۶ ۱۷:۱۰:۵۵
| |

اشتیاق رئال برای خرید نیمار دوچندان شده است

«نیمار» فوق ستاره پاری سن ژرمن می تواند با توسل به بند محرمانه موجود در قرارداد خود با باشگاه پاریسی، با دردسر به مراتب کمتری پراک دو پرنس را ترک کند.

اشتیاق رئال برای خرید نیمار دوچندان شده است
کد خبر: 291485
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۶ ۱۷:۱۰:۵۵

اعتمادآنلاین| شبکه فاکس اسپورتس روز دوشنبه نوشت: مهاجم برزیلی پی اس جی در ماه های اخیر هدف شایعات داغ نقل و انتقالاتی بوده و رئال مادرید یکی از پیشتازان بحث خرید وی در محافل فوتبالی بوده است.


و حالا با لو رفتن بند محرمانه موجود در قرارداد نیمار، اشتیاق رئال برای محقق کردن خرید تابستانی بزرگ شان دوچندان خواهد شد.


براساس گزارش روزنامه موندو دیپورتیوو، باشگاه هایی که تمایل به خرید نیمار دارند می توانند در فصل و نقل و انتقالات تابستانی با پرداخت 145 میلیون یورو از خدمات کاپیتان تیم ملی برزیل بهره مند شوند و اگرچه این مبلغ هنوز هم رقم بالایی محسوب می شود اما با در نظر گرفتن این حقیقت که پاریسی ها برای خرید وی از بارسلونا 198 میلیون یورو پرداخت کرده بودند، می توان کار سفیدپوشان را برای جذب مرد برزیلی راحت تر تلقی کرد.


با این حال، اگرچه شکستگی استخوان کف پا موجب شد تا نیمار تقریبا تمام بازی های نیم فصل دوم رقابت های فصل جاری را از دست دهد اما مالکان متمول قطری همچنان مصمم هستند تا این بازیکن را حفظ کرده و در فصل آینده بهترین بازی را از او بگیرند.


در سوی دیگر، تمایل رئالی ها برای جذب نیمار، «ادن هازارد» و «پل پوگبا» می تواند نشانه ای از عزم این تیم برای تشکیل مثلث هجومی ویرانگری برای فصل آینده باشد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها