کد خبر: 290810
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۴ ۱۶:۴۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

کمیته اخلاق به صحبت‌های بازیکن ماشین‌سازی ورود می‌کند؟

فرید بهزادی کریمی بعد از باخت ماشین‌سازی برابر سپاهان اعلام کرده بود که هواداران تبریزی راضی نیستند پرسپولیس قهرمان لیگ شود. او در ادامه صحبت‌هایش عنوان کرده بود که احتمال دارد سپاهان قهرمان لیگ برتر شود.

کمیته اخلاق به صحبت‌های بازیکن ماشین‌سازی ورود می‌کند؟
کد خبر: 290810
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۴ ۱۶:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ پرسپولیس از بازیکن ماشین‌سازی تبریز به دلیل مصاحبه‌اش بعد از بازی با سپاهان شکایت کرده است. مصاحبه‌ای که می‌تواند برای بازیکن ماشین‌سازی و مالک این تیم گران تمام شود.

فرید بهزادی کریمی بعد از باخت ماشین‌سازی برابر سپاهان اعلام کرده بود که ما و هواداران تبریزی راضی نیستیم پرسپولیس قهرمان لیگ شود. او در ادامه صحبت‌هایش عنوان کرده بود که احتمال دارد سپاهان قهرمان لیگ برتر شود.

صحبت‌های بازیکن ماشین‌سازی می‌تواند نشانه‌هایی از یک تبانی در فوتبال ایران باشد. محمدرضا زنوزی مالک دو باشگاه تراکتورسازی و ماشین‌سازی تبریز است و همین موضوع باعث می‌شود مصاحبه بهزادی کریمی، نشانه‌هایی از یک تبانی را در دل خود داشته باشد. سپاهان و پرسپولیس دو مدعی اصلی قهرمانی هستند و با تساوی تراکتورسازی برابر پرسپولیس، سپاهان این شانس را داشت که با پیروزی برابر دیگر تیم تبریزی، خودش را به سه امتیازی پرسپولیس برساند.

البته این نقد به مدیران فوتبال ایران وارد است که چرا یک نفر باید همزمان مالک دو باشگاه باشد. دو باشگاهی که متعلق به یک شهر هستند. پیش از این هم برخی از کارشناسان فوتبال ایران به این رویه فدراسیون فوتبال انتقاد داشتند و امیدوار بودند فدراسیون فوتبال به این موضوع ورود پیدا کند. اتفاقی که هیچ نمونه دیگری در جهان ندارد و تنها در فوتبال ایران مشاهده می‌شود.

مدیران تراکتورسازی که در هفته‌های اخیر لیگ حسابی سروصدا به پا کرده‌اند و حتی دروازه‌بان اول خودشان را هم متهم به ‌شرط‌بندی کرده‌اند باید پاسخگوی صحبت‌های بازیکن ماشین‌سازی باشند.

باشگاه پرسپولیس در این دادخواست از مراجع مسئول فدراسیون فوتبال در امور انضباطی و برگزاری پاک رقابت‌های لیگ، خواسته‌ است علاوه بر رسیدگی به ادعاهای مطرح‌شده از سوی بازیکن ماشین‌سازی تبریز بعد از شکست روز جمعه این تیم در اصفهان، شائبه‌ها و تردیدهای پیش‌آمده را بر اساس اصول رقابت جوانمردانه و مساوات تا حصول نتیجه قطعی مورد پیگیری دقیق قرار دهند.

باید منتظر ماند و دید فدراسیون فوتبال به صحبت‌های این بازیکن و شائبه تبانی در بازی سپاهان-ماشین‌سازی ورود پیدا می‌کند یا خیر.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها