کد خبر: 289980
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۱ ۱۱:۲۰:۱۴
| |

کلوپ:

می‌خواهیم به فینال برسیم

«یورگن کلوپ» سرمربی لیورپول معتقد است که صحبت های اول فصل کاپیتان بارسا نوعی تهدید برای تیم های حاضر در لیگ قهرمانان بوده است.

می‌خواهیم به فینال برسیم
کد خبر: 289980
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۱ ۱۱:۲۰:۱۴

اعتمادآنلاین| شبکه «بی این» اسپورت روز چهارشنبه نوشت: کلوپ به خوبی می داند که مسی و بارسا تا چه اندازه برای فتح لیگ قهرمانان ولع دارند اما همچنان بر این باور است که لیورپول آمادگی دارد تا مانع رسیدن آبی اناری ها به این هدف شود.


آخرین باری که کاتالان ها به همراه کاپیتانشان قهرمان اروپا شدند به سال 2015 باز می گردد و از آن زمان به بعد تنها شاهد بالا رفتن جام قهرمانی این تورنمنت توسط رقیب سنتی شان برای سه سال متوالی بودند.


با این وجود، مادریدی ها که فصل گذشته با شکست لیورپول در فینال، قهرمان شدند در رقابت های این فصل توسط آژاکس از گردونه رقابت ها کنار رفتند و بارسا به عنوان تنها نماینده اسپانیا خود را به جمع چهار تیم پایانی رساند.


در این بین، در آستانه دور رفت نیمه نهایی در نیوکمپ، ضمن تایید تهدید مسی با انگیزه، از قدرت هجومی هم تیمی های وی نیز غافل نشد اما معتقد است قرمزهای آنفیلد هم به اندازه آبی اناری ها برای موفقیت اشتیاق دارند.


کلوپ در این باره اظهار داشت: موضوع فقط مسی نیست بلکه مسی هم بخشی از داستان و مشکل است؛ آیا فقط باید روی مسی تمرکز کنیم؟ نه اینطور نیست البته در بیشتر زمان های بازی باید اینکار را بکنیم اما اگر تنها به همین اکتفا کنید، آنگاه 10 بازیکن تراز جهانی دیگر دور و بر او هستند که می توانند سرنوشت بازی را عوض کنند؛ آنها تیم با کیفیتی هستند.


وی ادامه داد: آنها همین حالا قهرمان اسپانیا شده اند و برای برد می آیند؛ مسی پیش از آغاز فصل گفته بود 'می خواهیم جام را به اینجا برگردانیم.' این جمله برای من شبیه تهدید کردن بود! با این وجود ما هم می خواهیم به فینال برسیم.


کلوپ در رابطه با بخت های لیورپول برای پیروزی جانب احتیاط را رعایت کرد چرا که مرد آلمانی به خوبی می داند بسیاری از تیم های بزرگ در نیوکمپ خلع سلاح شده اند.


با این وجود، کلوپ تاکید کرد که بارسا به دلیل اینکه چند روز پیش لالیگا را فتح کرده است، برتری نسبی نسبت به لیورپول دارد چرا که رقابت بین قرمزها و منچسترسیتی برای فتح عنوان قهرمانی لیگ برتر جزیره، همچنان در اوج خود قرار دارد.


کلوپ در این خصوص تصریح کرد: تیم های زیادی به بارسلون آمدند؛ آنها ایده داشتند، نقشه داشتند و از این جور چیزها و به این موضوع فکر می کردند که کدام نقشه را در زمین پیاده کنند اما در نهایت کله پا شدند.


سرمربی لیورپول ادامه داد: اما چند تایی هم بودند که برای آنها دردسر ساز شدند و رئال سوسیداد یکی از آنها بود و لوانته هم چند روز پیش مقابل بارسا واقعا نمایش خوبی داشت. در حقیقت هر چه حریف بهتر باشد، رقابت جذاب تر، ریسک بالاتر و درگیری و حرارت بیشتر است؛ بارسایی ها از شنبه هفته جاری قهرمانی خود را در لالیگا تثبیت کرده اند و می توانند کاملا روی لیگ قهرمانان تمرکز کنند با این حال با آنها مواجه می شویم و مشتاقانه در انتظارش هستیم، هرچند کار سختی داریم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها