کد خبر: 289712
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۰ ۱۳:۴۳:۴۳
| |

مربی استقلال:

بعید می‌دانم قهرمان شویم/ تلاش می‌کنیم سهیمه لیگ قهرمانان را بگیریم/ شفر یک استقلالی خوش قلب بود

مربی استقلال گفت: شفر یک استقلالی تمام عیار و خوش قلب بود.

بعید می‌دانم قهرمان شویم/ تلاش می‌کنیم سهیمه لیگ قهرمانان را بگیریم/ شفر یک استقلالی خوش قلب بود
کد خبر: 289712
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۰ ۱۳:۴۳:۴۳

اعتمادآنلاین| تیم‌های استقلال تهران و استقلال خوزستان فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند. فرهاد مجیدی به خاطر آنچه که از سوی مدیر رسانه‌ای استقلال "جلسه فوری و مهم با مدیریت استقلال" خوانده شد، در نشست خبری حضور پیدا نکرد.

بیژن طاهری، مربی باشگاه استقلال در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: قبل از هر چیز از آقای شفر بابت زحماتی که کشید و وقتی که برای این تیم گذاشت تشکر می‌کنم. او یک استقلالی تمام عیار و خوش قلب بود. برای او آرزوی موفقیت و سلامتی دارم و از طرف کل تیم از او تشکر می‌کنم. دوم این که درباره تغییراتی که روی نیمکت استقلال رخ داده، فردا از آقای مجیدی بپرسید و من الان به سوالات فنی شما پاسخ می‌دهم.

او افزود: ما شرایط بحرانی نداریم و شرایط خوبی داریم. ما مقابل پدیده خوب بازی کردیم ولی توپ‌های‌مان به گل تبدیل نشد. استقلال خوزستان تیم خوبی است و جوانان جویای نامی دارد. آن‌ها با توجه به شرایطی که دارند برای ماندن در لیگ تلاش می‌کنند. برخلاف انتظارها این بازی سخت است. من تا دیروز در خدمت آقای شفر بودم و از امروز در خدمت آقای مجیدی هستم. در نهایت همه ما در خدمت باشگاه استقلال هستیم.

مربی استقلال درباره وضعیت بازیکنانی مانند منشأ و روحیه باقی بازیکنان توضیح داد: بازیکنان سرحال هستند. آقای منشأ در مشهد پس از این که ارنج تیم اعلام شد، اعلام کرد که مریض است و نمی‌تواند بازی کند. اگر قبل از اعلام ارنج این موضوع را می‌گفت اتفاقی نمی‌افتاد ولی الان در اختیار باشگاه است. او پس از این که این موضوع را گفت از 18 تا بیرون آمد و دیروز آقای مجیدی منشأ را کنار گذاشت.

طاهری درباره وضعیت صیادمنش گفت: من قبل از این که به مشهد برویم او را دیدم که سرما خورده بود. من راجع به انتقال او به کشوری دیگر بی‌اطلاعم.

او درباره وضعیت روح‌الله باقری گفت: او در تمرینات شرکت می‌کند. باقری مشکل خاصی ندارد.

مربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا شفر با دستیارانش مشورت می‌کرد؟ بیان کرد: ما یک مجموعه بودیم و همیشه راجع به ارنج صحبت می‌کردیم ولی در نهایت خود آقای شفر تصمیم گیرنده بود.

طاهری در پاسخ به این سوال که شانسی برای قهرمانی استقلال در لیگ برتر قائل هستید؟ گفت: قهرمانی را بعید می‌دانم ولی تمام مجموعه تلاش می‌کند که سهمیه بگیرد و قطعاً به این هدف می‌رسد. ولی دیگر قهرمانی دست ما نیست و زمانی هم که دست‌مان بود از آن استفاده نکردیم.

او درباره سرنوشت خودش و باقی اعضای کادر فنی توضیح داد: قرارداد من و آقای نامداری تمام می‌شود ولی باقی آن‌ها را نمی‌دانم. کادر خارجی با باشگاه قرارداد دارند و آن‌ها اخراج نشدند و به تمرین می‌آیند.

مربی استقلال در پاسخ به این که آیا می‌داند شفر کجاست؟ گفت: او الان در هتل اسپینانس است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها