کد خبر: 289599
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۰ ۱۰:۴۲:۱۸
| |

سرمربی لیورپول:

نیوکمپ دژ دنیای فوتبال نیست

سرمربی قرمزهای آنفیلد هیچ نگرانی بابت رویارویی با آبی اناری ها در نیوکمپ ندارد چرا که معتقد است این ورزشگاه دژ فوتبال جهان نیست.

نیوکمپ دژ دنیای فوتبال نیست
کد خبر: 289599
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۰ ۱۰:۴۲:۱۸

اعتمادآنلاین| تارنمای خبری گل روز سه شنبه نوشت: «یورگن کلوپ» مصرانه بر این باور است که هیچ واهمه ای از دیدار پیش رو و خارج از خانه تیمش مقابل بارسلونا ندارد.


شاگردان کلوپ پیش از روشن کردن تکلیف تیم صعود کننده به فینال لیگ قهرمانان سال جاری در برابر چشمان هواداران خودی در آنفیلد، امشب در نیوکمپ باید به میهمانی کاتالان ها بروند.


اما با توجه به فرم درخشان بارسایی ها در رقابت های سال جاری در خانه، چالشی نفس گیر در انتظار قرمزها است.


شاگردان «ارنستو والورده» در لیگ قهرمانان تا اینجای کار، چهار بازی از پنج بازی خود در نیوکمپ را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و تنها تیمی که توانست با امتیاز به خانه برگردد تاتنهام بود؛ این در حالی است که لیون و منچستریونایتد به ترتیب در مرحله یک هشتم و یک چهارم با نتایج 5 بر یک و 3 بر صفر در نیوکمپ با لیگ قهرمانان خداحافظی کردند.


کلوپ در این باره اظهار داشت: نیوکمپ تنها یک ورزشگاه است، ورزشگاهی بزرگ اما قطعا دژ دنیای فوتبال نیست. بالاخره نوبت ما هم شد، پیش تر دیدیم که سایر تیم ها روزهای بدی را در نیوکمپ سپری کردند و حالا نوبت ما است که جو آنجا را تجربه کنیم البته امیدواریم که خوب باشیم.


با وجود اینکه کلوپ به تیمش اعتماد دارد اما این اطمینان مانع از این نشد که وی اذعان کند لیورپول نیمه نهایی را به عنوان تیمی با شانس پیروزی کمتر نسبت به بارسا آغاز خواهد کرد.


وی در این خصوص ادامه داد: مقابل بارسلونا شما بی شک محتمل ترین گزینه پیروزی نیستید؛ با این وجود اطمینان دارم بازی فوق العاده ای برای هواداران رقم خواهد خورد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها