کد خبر: 289340
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۹ ۱۳:۰۰:۴۱
| |

هانیه خداپرستی:

می‌توانیم صعود کنیم

ملی‌پوش فوتبال جوانان زنان به قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر آسیا امیدوار است و می‌گوید بی‌دقتی بازیکنان باعث شکست برابر کره جنوبی شد اما آنها به دنبال پیروزی پرگل برابر لبنان و صعود به مرحله نهایی قهرمانی آسیا هستند.

می‌توانیم صعود کنیم
کد خبر: 289340
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۹ ۱۳:۰۰:۴۱

اعتمادآنلاین| ‌ تیم ملی فوتبال جوانان زنان ایران در مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا با تیم‌ها کره جنوبی، ویتنام و لبنان هم گروه است. ملی‌پوشان ایران تاکنون دو بازی برابر تیم‌های ویتنام و کره جنوبی انجام دادند که با یک تساوی و یک شکست اکنون در رتبه سوم گروه خود قرار گرفتند.

از این گروه کره جنوبی با دو پیروزی صعود خود را به مرحله نهایی مسابقات قطعی کرده است و سومین بازی تکلیف دومین تیم صعود کننده از گروه B را تعیین می‌کند. ایران سه شنبه، 10 اردیبهشت ساعت 13 و 30 دقیقه به وقت ایران برابر لبنان به میدان می‌رود و در صورت پیروزی پرگل برابر این تیم و شکست ویتنام برابر کره جنوبی به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود می‌کند. هانیه خداپرستی بازیکن جوان تیم در این مورد گفت: در این دو مسابقه بازیکنان همه عالی بازی کردند و از جان مایه گذاشتند. موقعیت‌های خوبی داشتیم اما از آنها درست استفاده نکردیم.

فرقی ندارد با چه تیمی بازی کنیم؛ هدفمان برد است

او در مورد بازی با کره جنوبی که با شکست دو بر صفر ایران به پایان رسید گفت: قبل از بازی با کره آنها را خوب آنالیز کرده بودیم و نسبت به نقاط ضعف و قوتشان شناخت داشتیم. در بازی از نقاط ضعفشان استفاده کردیم. همانگونه که بر ما فشار آوردند ما هم همین کار را کردیم و اجازه ندادیم بازی یکطرفه باشد. ولی به خاطر بارندگی شرایط بازی سخت‌تر شد چون توپ روی زمین گیر می‌کرد. برایمان فرقی نداشت برابر چه تیمی بازی می‌کنیم و به قصد برد پا به زمین گذاشته بودیم.

خداپرستی بی دقتی و عدم استفاده از موقعیت‌ها را دلیل شکست ایران برابر کره دانست و گفت: کره خیلی خوب بازی کرد و از موقعیت‌هایی که داشت استفاده کرد. ما هم موقعیت‌های زیادی داشتیم ولی به خاطر بی دقتی از آنها استفاده نکردیم و همین باعث شد که کره دو گل به ما بزند.

از لبنان برتر هستیم

او در مورد بازی با پایانی با لبنان بیان کرد: همه به صعود امید داریم. الان کره با ویتنام بازی دارد و شرایطمان به بازی آنها بستگی دارد. احساس می‌کنیم که کره برنده شود و ما با پنج گل می‌توانیم صعود کنیم. البته الان تمام تمرکزمان بر بازی با لبنان است. باید این تیم را با اختلاف گل زیادی ببریم. کره و ویتنام 9 و 4 گل به لبنان زدند، قطعاً ما هم می‌توانیم این تیم را با اختلاف زیاد ببریم.

او در این مورد افزود: لبنان برای دفاع از خود به میدان می‌آید. قطعاً به دنبال ارائه بازی خوب و خراب کردن بازی ما است اما از آنها برتر هستیم. می‌خواهیم با لبنان بهترین بازی را داشته باشیم و با تعداد گل‌های زیاد برنده بشویم.

دوست داریم همه حمایتمان کنند و دوستمان داشته باشند

خداپرستی در مورد پیشرفت تیم جوانان زنان ایران گفت: الان جزو تیم‌های قدرتمند هستیم و نسبت به قبل پیشرفت کردیم. خیلی راحت‌تر و قشنگ‌تر فوتبال بازی می‌کنیم و لیاقت قرار گرفتن بین هشت تیم برتر آسیا را داریم. نباید ما را به خاطر حجابمان دست کم بگیرند و فکر کنند ضعیف هستیم چرا که ما با وجود این تفاوت هم قوی و خوب کار می‌کنیم.

ملی‌پوش فوتبال زنان بیان کرد: علاوه بر قرار گرفتن بین هشت تیم برتر آسیا به دنبال صعود به جام جهانی هستیم. تیم ما می‌تواند امید بزرگسالان باشد. دوست داریم همه حمایتمان کنند و دوستمان داشته باشند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها