کد خبر: 288830
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۸ ۱۰:۳۵:۵۹
| |

عضو کمیته فنی استقلال:

استقلال اسیر حاشیه شده است/ مدافع بودن چشمی به ضرر استقلال است

مجید رضایی معتقد است سرمربی آلمانی آبی‌پوشان نتوانسته خواسته‌های این تیم را برآورده کند و 3 بازی باقی مانده هم تاثیری در آینده او در استقلال نخواهد داشت.

استقلال اسیر حاشیه شده است/ مدافع بودن چشمی به ضرر استقلال است
کد خبر: 288830
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۸ ۱۰:۳۵:۵۹

اعتمادآنلاین| ‌ مجید رضایی عضو کمیته فنی استقلال درباره دیدار روز گذشته این تیم برابر پدیده که با شکست یک بر صفر آبی‌پوشان همراه شد اظهار کرد: تیم با عجله بازی می‌کرد و همانند پدیده خوب نبود. عجله در کارهای تیمی باعث شد تا ضربات آخر به سرانجام نرسد و نتوانند از موقعیت‌ها استفاده کنند.

وی ادامه داد: استقلال می‌توانست برنده باشد اما برنده شدن راه دارد. بازی‌های آخر فصل که منجر به قهرمانی می‌شود برای تیم‌های داخل کورس مهم است زیرا آن‌ها نیاز به هماهنگی دارند. پرسپولیس هم که نسبت به تیم‌های دیگر بهتر نتیجه گرفته، به دلیل همین فشارها نتوانسته در بازی‌ها آخر خود نتایج بهتری بگیرد.

رضایی درباره عملکرد بازیکنان استقلال تصریح کرد: استرس زیادی وجود بازیکنان را فرا گرفته بود و بازیکنی مثل پاتوسی که رهبر خط میانی استقلال است اصلاً شاداب نبود. چهره او نشان می‌داد که اصلاً در بازی نیست. داریوش شجاعیان هم به همین شکل بود. بازیکنی مانند چشمی وقتی در دفاع بازی می‌کند، هم خودش خراب می‌شود و هم تیم را خراب می‌کند زیرا این بازیکن پستش جای دیگر است. بازیکنی باید در دفاع بازی کند که توانایی بازی‌خوانی داشته باشد.

او درباره نقشه جایگزین استقلال پس از عقب افتادن گفت: پیش از این بگویم که زمانی که تیمی با استراتژی پیروز شدن وارد زمین می‌شود، باید برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشد و در همه خطوط زمین خوب عمل کند. استقلال با ذهنی هجومی وارد زمین شد اما گویا تمام فکرشان حمله بود و در دفاع را وا داده بودند و روی یک ضدحمله ساده گل خوردند. بعد از گل هم استرس به بازیکن استقلال غالب شد و عجله در ضربات آخر فرصت‌ها را از استقلال گرفت.

عضو کمیته فنی استقلال درباره آینده وینفرد شفر در این تیم گفت: به نظر من باید طبق قرارداد شفر با او رفتار شود؛ یعنی به‌گونه‌ای درباره ادامه همکاری این مربی با استقلال تصمیم بگیرند که باشگاه ضرر نکند. به نظر من سه بازی باقی مانده هم تأثیری در آینده و عملکرد او در استقلال نخواهد داشت. اگر می‌خواستیم چنین نتایجی بگیریم، چه نیازی به مربی خارجی و بستن قراردادهای میلیون دلاری بود؟ با همین مربی‌های داخلی و پیشکسوتان استقلال هم می‌شد چنین نتایجی را کسب کرد.

وی درباره گزینه‌های مطرح شده برای مربیگری استقلال در فصل بعد توضیح داد: استقلال نباید دنبال اسامی باشد. کادر مدیریتی این تیم باید به جمع‌آوری اطلاعاتی درباره گزینه‌های مختلف بپردازد و معیارهایی چون کار کردن در تیم‌های معتبر، نتایج کسب شده، موارد اخلاقی، هزینه عقد قرارداد و مواردی از این قبیل را ملاک قرار دهد.

رضایی در پایان گفت: استقلال اسیر حاشیه نیز شده است. مثلاً دیروز و پس از تعویض شجاعیان، او نباید از تصمیم مربی ناراحت می‌شد و چنین واکنشی نشان می‌داد. یا اتفاقاتی که اخیراً برای سایر بازیکنان تیم به وجود آمد. استقلال از لحاظ داخلی و تیمی بی‌نظم شده و حاشیه‌های نیمکت تیم زیاد شده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها