برگزاری قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا در چین

قرعه کشی وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا بعد از ظهر امروز در چین برگزار شد.

برگزاری قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا در چین
کد خبر: 288305
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۶ ۱۴:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| به نقل از فدراسیون کشتی، رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا از ساعت 8 صبح فردا (شنبه) (به وقت ایران) در شهر شی آن چین و با برگزاری مسابقات 5 وزن نخست آغاز می‌شود که نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان در پنج وزن نخست به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم که 10 کشتی‌گیر حضور دارند، رضا خدری پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف الهام بهرام اف، دارنده مدال نقره جوانان جهان از ازبکستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی میان مانجیت از هند و آسان سلیمان اف از قرقیزستان روبرو می‌شود.

در وزن 63 کیلوگرم سامان عبدولی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با برنده کشتی میان یوشیکی یامادا از ژاپن و مازیتوف از تاجیکستان مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی، در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان ارباتو تیو از چین و کودایبرگن تورسینوف از قزاقستان می‌رود. در این وزن 9 کشتی‌گیر شرکت کرده‌اند.

در وزن 77 کیلوگرم که 11 نفر حضور دارند، محمدعلی گرایی در دور نخست به مصاف کایراتبک توگولبایف از قرقیزستان می‌رود و در صورت گذر از این حریف در دور دوم با برنده دیدار میان بیلان نالگیف از ازبکستان و ریدونگ ژانگ از چین سرشاخ می‌شود.

در وزن 87 کیلوگرم حسین نوری در دیدار نخست به مصاف فی پنگ، دارنده مدال برنز آسیا از چین می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی‌گیر در دور دوم با برنده ماتسو سومی، دارنده مدال نقره آسیا از ژاپن و هیا گئون پارک از کره جنوبی مبارزه می‌کند. در این وزن 10 نفر حضور دارند.

در وزن 130 کیلوگرم که 8 کشتی‌گیر شرکت کرده‌اند، امیر قاسمی منجزی در دور اول با مورات رامونوف، دارنده مدال نقره آسیا از قرقیزستان کشتی می‌گیرد و در صورت غلبه بر این کشتی‌گیر در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده مبارزه میان مین سئوک کیم، دارنده مدال برنز جهان و بازی‌های آسیایی از کره جنوبی و ریوتا کونو از ژاپن می‌رود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها