کد خبر: 285953
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۸ ۱۴:۳۱:۰۰
| |

پاتوسی یکی از تحسین‌برانگیزترین لژیونرهای آفریقایی

نشریه آفریقایی «کیک آف» در گزارشی نام «آیاندا پاتوسی» هافبک تیم فوتبال استقلال تهران را در فهرست بهترین و تحسین برانگیزترین بازیکنان شاغل در خارج از این کشور قرار داد.

پاتوسی یکی از تحسین‌برانگیزترین لژیونرهای آفریقایی
کد خبر: 285953
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۸ ۱۴:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| این نشریه که معتبرترین نشریه ورزشی در آفریقای جنوبی محسوب می شود در توصیف عملکرد پاتوسی نوشت: هافبک هجومی آفریقایی تبار باشگاه استقلال ایران پس از نمایشی حماسی و درخشان در هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، با گل دقیقه 97 خود در تازه ترین دیدار این تیم در رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، خود و تیمش را بار دیگر در کورس مهیج قهرمانی قرار داد.


بازیکن پیشین تیم های لوکرن بلژیک و کیپ تاون سیتی آفریقا، تا اینجای کار و پس از ترک لیگ برتر فوتبال آفریقای جنوبی موسوم به «آبسا»، در مجموع 7 بازی، چهار گل و سه پاس گل به نام خود ثبت کرده و ضمن حفظ فرم ایده آل و تحسین برانگیز خود، یکی از بهترین لژیونرهای لیگ برتر ایران محسوب می شود.


پاتوسی اواسط بهمن ماه سال گذشته پس از جار و جنجال های فراوان قرارداد خود را با آبی های تهران ثبت کرد و با درخشش خیره کننده در این تیم ثابت کرد که مدیران و سرمربی استقلال چرا برای به خدمت گرفتن وی تا این اندازه خود را به دردسر انداخته اند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها