کد خبر: 285620
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۷ ۱۵:۱۰:۰۰
| |

محمد مهاجری:

استقلال روز سختی مقابل ماشین‌سازی دارد/ بازیکن محروم و مصدوم نداریم

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با اشاره به اینکه شاگردانش همواره در دیدار مقابل تیم های بزرگ انگیزه بالایی دارند، گفت: استقلال تهران روز سختی مقابل ما خواهد داشت.

استقلال روز سختی مقابل ماشین‌سازی دارد/ بازیکن محروم و مصدوم نداریم
کد خبر: 285620
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۷ ۱۵:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| «رضا مهاجری» که امروز سه شنبه به دلیل تاخیر پرواز تبریز به تهران به نشست خبری نرسید در گفت و گویی که باشگاه ماشین سازی منتشر کرده است، افزود: اگر بازیکنانم تمرکز کافی در دیدار پیش رو داشته باشند و داور بازی نیز قضاوت برابری را لحاظ کند، نتیجه لازم را مقابل استقلال کسب می کنیم.


وی گفت: برای ارتقای رتبه تیم در جدول رده بندی مسابقات و برای دفاع از اعتبار فوتبال شهر تبریز به دنبال ارائه بازی زیبا و کسب نتیجه هستیم.


سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز از آمادگی شاگردانش برای بازی فردا خبر داد و عنوان کرد: خوشبختانه بازیکن محروم و مصدوم نداریم و با تمامی توان به مصاف حریف می رویم.


مهاجری در واکنش به تغییر زمان بازی هفته آینده برابر سایپا، اظهار داشت: متاسفانه وضعیت برنامه ریزی سازمان لیگ فوتبال شبیه آن است که در رانندگی به سرعت مطلوب رسیده باشید و ناگهان با مانعی مواجه شوید.


وی خاطرنشان کرد: برای مثال در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان، ساعت بازی از 19 به 16 تغییر کرد و روز بازی آتی مقابل سایپا را نیز از هشتم اردیبهشت به پنجم تغییر دادند.


مهاجری ضمن قدردانی از تلاش های مسئولان سازمان لیگ، تصریح کرد: امیدوارم چنین مسائلی در هفته‌های پایانی لیگ تکرار نشود تا شرایط برابر رقابت بین تیم‌ها از بین نرود.


دیدار دو تیم فوتبال استقلال تهران و ماشین سازی تبریز فردا ( چهارشنبه) و از ساعت 20 و 15 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.


در جدول رده بندی مسابقات تیم استقلال با 47 امتیاز در رده سوم ایستاده است و تیم ماشین سازی نیز با 27 امتیاز در جایگاه دهم قرار دارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها