کد خبر: 282231
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۷ ۱۴:۵۹:۰۰
| |

زیدان:

مودریچ مستحق توپ طلا بود

«زین الدین زیدان» سرمربی تیم رئال مادرید خطاب به «رودومیر آنتیک» سرمربی اسبق کهکشانی ها اظهار داشت: برای تمام کسانی که مدعی هستند «لوکا مودریچ» استحقاق بردن توپ طلا را نداشت متاسفم.

مودریچ مستحق توپ طلا بود
کد خبر: 282231
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۷ ۱۴:۵۹:۰۰

اعتمادآنلاین| شبکه «بی این اسپورتس» روز شنبه نوشت: آنتیک پیش تر در مصاحبه با تارنمای خبری گل مدعی شده بود از آنجا که گل و پاس گل کالای ناموجود در انبار مودریچ است، بنابراین بردن جایزه توپ طلای سال 2018 توسط وی بی معنی بوده است.


زیدان اما مصرانه معتقد است که هافبک کروات تیمش برای پایان دادن به سلطه 10 ساله «کریستیانو رونالدو» و «لیونل مسی» در فتح معتبرترین جایزه فردی فوتبالی جهان، کاملا سزاوار بوده است.


سرمربی فرانسوی سفیدپوشان در این خصوص اظهار داشت: مردم آزادند هرچه می خواهند بگویند اما به شخصه برای افرادی که چنین حرف هایی می زنند متاسفم؛ او (مودریچ) مستحق توپ طلا بود و آن را با مهارت ها و شخصیتش برد؛ اگر کسی غیر از این فکر می کند برایش متاسفم.


زیدان در کنفرانس خبری پیش از دیدار امروز تیمش مقابل ایبار درباره مشکل کهکشانی ها در رابطه با گلزنی تاکید کرد: سال آینده در مورد گل زدن و مشکلات مربوط به آن تصمیم گیری خواهیم کرد چرا که امسال این موضوع به ضررمان تمام شد و آمار و ارقام شاهدی بر این ادعا است؛ با این وجود بی شک شرایط را تغییر می دهیم؛ برای اثبات این امر هم می توان به همین بازیکنانی که پیش تر افتخارات بزرگی را برای رئال به ارمغان آوردند، اشاره کرد؛ باشگاه باید به روند پیروزی های خود باز گردد و من به همین دلیل اینجا هستم.


وی ادامه داد: هشت بازی تا پایان فصل باقی مانده و ما قصد داریم آن را به خاطر هواداران به خوبی تمام کنیم؛ شاید تصور کنید که خشمگین هستم اما این طور نیست، من تنها با قاطعیت حرف می زنم.


زیدان در دومین دوره حضورش در سانتیاگو برنابئو در کسوت سرمربی رئال، هفته گذشته نخستین شکست خود را مقابل والنسیا تجربه کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها