کد خبر: 281849
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۶ ۱۲:۱۳:۳۷
| |

کشتی‌گیر جوانان:

به خدا دیگر خسته شده ام

دارنده مدال‌های طلای جوانان جهان و بزرگسالان آسیا با بیان اینکه قرار است علیرضا کریمی به عنوان نماینده ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا حاضر شود،گفت:این درحالیست که او در هیچ رویدادی حاضر نشده و محک نخورده است.

به خدا دیگر خسته شده ام
کد خبر: 281849
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۶ ۱۲:۱۳:۳۷

اعتمادآنلاین| محمد جواد ابراهیمی با بیان اینکه قرار است اینبار نیز علیرضا کریمی بدون حضور در رویداد انتخابی به عنوان نماینده وزن 92 کیلوگرم کشتی آزاد ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا حاضر شود،اظهار کرد:در حالیکه من هم در جام تختی و هم در جام جهانی کشتی گرفتم اما باز هم مثل سال‌های گذشته و دفعات قبل قرار نیست حق به حقدار برسد و علیرضا کریمی بدون حضور در هیچ رویدادی به قهرمانی آسیا اعزام می‌شود.

آزادکار وزن 92 کیلوگرم ایران افزود:سال گذشته نیز همین اتفاق افتاد و نمی‌دانم چرا چند سال است علی‌رغم زحماتی که می‌کشم به حقم در تیم ملی نمی‌رسم. خدا شاهد است دیگر خسته شده‌ام و دلیل این کارها رانمی‌دانم.یک سال در اردوهای تیم ملی زحمت کشیدم و در هر رویدادی که گفتند کشتی گرفتم اما اینبار نیز کریمی بدون حضور در هیچ رویدادی به این رقابت‌ها اعزام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:در یک سال گذشته من هم در جام تختی و هم در جام جهانی کشتی گرفتم اما کریمی در هیچ رویدادی کشتی نگرفت و الان مشخص نیست بر چه اساسی او به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام می‌شود و مبنای انتخاب او چه بوده است؟

ابراهیمی در پاسخ به این سوال که آیا از کادر فنی تیم ملی درباره چرایی این تصمیمشان و دلیل آن‌ها برای این‌کار سوال کرده یا خیر،گفت:من هیچ سوالی نکردم اما به من گفتند کریمی به این رقابت‌ها اعزام می‌شود.دیگر چه می‌توانم بگویم.واقعاً دلیل این کار را نمی‌دانم.من مثل دفعات قبل هیچ مشکلی برای مبارزه انتخابی نداشتم اما این کار هم انجام نشد.در همه اوزان کشتی‌گیران حداقل در یکی از رویدادها کشتی گرفته‌اند و فقط در وزن 92 کیلوگرم است که کریمی بدون حضور در هیچ رویدادی عازم این رقابت‌ها می‌شود.

مجتبی ابراهیمی مربی این کشتی‌گیر نیز با انتقاد از این اقدام کادر فنی تیم ملی اظهار کرد:سال گذشته درقبال حقی که از محمد جواد ضایع شد سکوت کردیم و در حالیکه دو مرتبه کریمی را شکست داده بود اما در نهایت از تیم ملی خط خورد.وقتی مسئولان تیم ملی و سرپرست تیم اعلام می‌کنند ملاک انتخاب نفرات حضور آن‌ها در جام تختی،جام دانکلوف و جام جهانی است پس چگونه علیرضا کریمی بدون حضور در هیچ کدام از این رویدادها به عنوان نماینده ایران در قهرمانی آسیا انتخاب می‌شود؟

وی افزود:وقتی از مسئولان فدراسیون نیز پیگیری کردیم می‌گویند کریمی برای محک خوردن عازم این رقابت‌هامی‌شود.مگر رقابت‌های قهرمانی آسیا جای محک زدن کشتی گیر است؟واقعاً دلیل این اجحاف در حق محمد جواد را طی این سال‌ها نمی‌دانیم و متاسفانه باز هم شاهد ادامه آن هستیم.امیدوارم در این تصمیم تجدید نظر شود تا محمد جواد بیش از این انگیزه خود را از دست ندهد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها