کد خبر: 276866
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۶ ۲۲:۰۹:۰۰
| |

بازیکن پدیده:

همه تیم‌ها منتظر زمین خوردن ما هستند

محمدرضا مرادمند بازیکن تیم فوتبال پدیده عنوان کرد: تیمی که 30، 40 میلیارد هزینه کرده، 20 میلیارد هم هزینه می‌کند که پدیده بالا نیاید.

همه تیم‌ها منتظر زمین خوردن ما هستند
کد خبر: 276866
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۶ ۲۲:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا مرادمند پس از شکست یک بر صفر پدیده مقابل ذوب‌آهن گفت: خودمان هم اعتقاد داریم که بازی خوبی انجام ندادیم خیلی از موقعیت‌هایمان را استفاده نکردیم، در نیمه دوم هم یک مقدار شرایط جوی به هم ریخت اما اعتقاد دارم خیلی‌ها منتظر این باخت تیم ما بودند.

وی در مورد اینکه منظورتان چه کسانی است، گفت: تیم‌های دیگر را می‌گویم خوشبختانه در شهرمان همه حمایت می‌کنند اما ظاهراً تیم‌های دیگر منتظر این شکست بودند. تیمی که 30، 40 میلیارد هزینه کرده است، 20 میلیارد دیگر هزینه می‌کند که پدیده بالا نیاید.

مرادمند در مورد اینکه منظورتان تراکتورسازی است یا خیر، گفت: همه تیم‌ها را می‌گویم. باید بدانیم که تیم‌های دیگر هر کاری می‌کنند که پدیده زمین بخورد. همه می‌دانیم که چقدر دشمن داریم اما باید بزرگ فکر کنیم و جلو برویم.

بازیکن پدیده در مورد اینکه تیم‌تان موقعیت کمی روی دروازه حریفان خلق می‌کند، گفت: من این موضوع را قبول ندارم بچه‌های ما هیچ فرقی نکردند همان‌ها هستند باید یک مقدار افکارشان را قوی‌تر کرده و فعل خواستن را برای خودشان صرف کنند و با تمرکز توپ‌ها را وارد دروازه کنند. چند موقعیت در نیمه اول داشتیم و اگر آنها وارد دروازه می‌شد این حرف و حدیث‌ها دیگر وجود نداشت.

وی در مورد ذوب آهن گفت: آنها یک موقعیت داشتند که مقصرش هم خود ما بودیم. گل بدی خوردیم. چند موقعیت نزدیم و یک گل بد را خوردیم.

مرادمند در مورد دیدار هفته آینده با تراکتورسازی گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم که سه امتیاز بازی را بگیریم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها