کد خبر: 276505
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۵ ۱۳:۳۸:۰۰
| |

برانکو:

گل پاختاکور قانونی نبود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران، گفت: کفاشیان به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا باید از حق باشگاه های ایرانی در لیگ قهرمانان دفاع کند.

گل پاختاکور قانونی نبود
کد خبر: 276505
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۵ ۱۳:۳۸:۰۰

اعتمادآنلاین| برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: روز گذشته کار خود را در لیگ قهرمانان آسیا شروع کردیم و همانطور که بارها گفتم، این سخت ترین سطح فوتبال در آسیا است.


وی ادامه داد: در لیگ قهرمانان آسیا تک امتیاز ها از اهمیت زیادی برخوردار است. از عملکرد بازیکنانم در دیدار مقابل پاختاکور ازبکستان راضی هستم و به آنها افتخار می کنم.


برانکو در خصوص گل مشکوک تیم پاختاکور، گفت: گل آنها قانونی نبود و داور، خطا و آفساید را ندید. نمی توانم این اشتباه داور را باور کنم.


وی افزود: در هیچ مسابقه ای به دنبال سود بردن از قضاوت داوران نیستیم و امیدوارم کفاشیان که در کنفدراسیون فوتبال آسیا مسئولیت دارد، از حق باشگاه های ایرانی دفاع کند تا ما اینگونه متضرر نشویم.


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: در تمرین امروز «ماریو بودیمیر» را در اختیار نداشتیم، اما سایر نفرات در شرایط خوبی قرار دارند.


وی تصریح کرد: بازی بسیار سختی مقابل نساجی مازندران در زمین چمن مصنوعی پیش رو داریم، اما با قدرت در آن حاضر خواهیم شد. متاسفانه «شایان مصلح» مصدوم و «سیامک نعمتی» محروم در این مسابقه غایب هستند.


برانکو در رابطه با وضعیت «امید عالیشاه»، اظهارداشت: او در بازی با نساجی هم همراه ما نخواهد بود و احتمال دارد دیدار با السد قطر را هم از دست دهد.


وی در خصوص فشردگی مسابقات لیگ و همکاری با برخی باشگاه و تغییر محل برگزاری مسابقات آنها، اظهار داشت: در مورد تقویم مسابقات زیاد صحبت کردم، اما اینگونه برنامه ریزی سودی برای باشگاه ها و بازیکنان ایرانی ندارد. دوستان پیشنهاد تغییر زمان دیدار مقابل نساجی را دادند، اما تاریخ جایگزین بسیار بدتر بود.


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: در خصوص تغییر محل برگزاری دیدار تیم تراکتورسازی هم من نباید اظهار نظر کنم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها