کد خبر: 275781
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۳ ۱۲:۲۸:۵۵
| |

افشاگری کاپلو؛ رائول با داور شوکر اختلاف داشت

سرمربی سابق رئال مادرید ناگفته‌هایی را درباره وضعیت این تیم در دوران مربیگری او در سانتیاگو برنابئو فاش کرد.

افشاگری کاپلو؛ رائول با داور شوکر اختلاف داشت
کد خبر: 275781
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۳ ۱۲:۲۸:۵۵

اعتمادآنلاین| ‌ فابیو کاپلو شب گذشته به عنوان کارشناس در یکی از برنامه‌های شبکه اسکای اسپورت ایتالیا شرکت کرد تا درباره اوضاع جنجالی این روزهای اینتر و اختلافات موجود میان مدیران باشگاه با مائورو ایکاردی و مدیر برنامه‌هایش واندا نارا صحبت کند، اختلافاتی که روی عملکرد تیم و رختکن تیم هم تأثیر گذاشته است.

کاپلو برای تشریح وضعیت فعلی اینتر، مروری بر خاطرات دوره اول مربیگری‌اش در رئال مادرید داشت، زمانی که بازیکنانی مانند داوُر شوکر، پردراگ میاتوویچ و رائول گونزالس را تمرین می‌داد و از وجود وضعیتی مشابه در رختکن تیم مادرید پرده برداشت که او را مجبور به مداخله کرد.

«دُن فابیو» گفت: اسپالتی (سرمربی اینتر) برای برطرف کردن مشکلات تیمش بهتر است که با بازیکنان تیم خودش صحبت کند نه با رسانه‌ها. من جای او باشم، بازیکنان را جمع می‌کنم و راه حلی برای این مشکل پیدا می‌کنم. چنین اتفاقی هم برای من در رئال مادرید در مورد شوکر و میاتوویچ رخ داد. آنها نمی‌خواستند توپ را به رائول پاس بدهند. پس هر دوی آنها را کنار کشیدم با آنها صحبت کردم و ماجرا همان‌جا تمام شد.

بی‌تفاوت شدن ایکاردی نسبت به اینتر پس از خلع شدنش از کاپیتانی و عدم حضور او در ترکیب تیم به بهانه مصدومیت، باعث شده برخی از بازیکنان تیم از جمله مارسلو بروزوویچ علیه او موضعگیری کنند و در همین حال اسپالتی هم بیش از چند بار از مهاجم آرژانتینی به خاطر رویکردش در قبال تیم برای رسیدن به منافع شخصی‌اش انتقاد کرده است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها