کد خبر: 275596
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۳ ۰۸:۳۲:۰۰
| |

ساری از عملکرد دروازه‌بان تیمش دفاع کرد

مائوریتزیو ساری از عملکرد تیمش در دربی لندن مقابل فولام رضایت دارد.

ساری از عملکرد دروازه‌بان تیمش دفاع کرد
کد خبر: 275596
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۳ ۰۸:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ مائوریتزیو ساری از برتری تیمش مقابل فولام راضی است و عملکرد شاگردان خود را مطلوب می‌داند.

سرمربی تیم فوتبال چلسی پس از پایان این جدال هفته بیست‌ونهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس اظهار داشت: 60 دقیقه خوب بازی کردیم، اما قاطعانه عمل نکردیم و در 20 دقیقه پایانی به دردسر افتادیم. در هفت روز یک بازی 120 دقیقه‌ای مقابل منچسترسیتی پشت سر گذاشتیم و 90 دقیقه مقابل تاتنهام پیش رو داشتیم. بعد از 60 دقیقه خوب مقابل فولام، خسته شدیم.

وی یادآورشد: پنج امتیاز با چهار تیم برتر جدول فاصله داشتیم و دو بازی پیش روی ما قرار داشت. حالا تنها دو امتیاز فاصله وجود دارد. باید تا آخرین بازی بجنگیم. در چهار مسابقه گذشته خوب کار کرده‌ایم. عملکرد مناسبی در فینال جام اتحادیه داشتیم، اما در ضربات پنالتی جام را واگذار کردیم. این باخت در اعتمادبه‌نفس ما تأثیر داشت. ما حالا به یک ثبات کوتاه مدت رسیده‌ایم.

ساری در پایان درباره کپا که پس از جنجال‌های فینال جام اتحادیه و یک جلسه نیمکت‌نشینی به تیم بازگشت، افزود: نمی‌توانستم کپا را به قتل برسانم. یک جلسه تنبیه کافی بود. در طول هفته با یکدیگر صحبت کردیم و او متوجه اشتباهش شد. کپا در تمرینات بسیار خوب عمل کرد و واکنشی مناسب به مسئله داشت. او پسر خوبی است. اشتباهی مرتکب شد، اما دیگر ماجرا پایان یافته است. کابایرو در رختکن تیم بسیار مؤثر است و برای او هم باید جایی در نظر بگیرم. در مجموع کپا خیلی خوب بازی کرد. او بهای کارش را پرداخت و حالا همه چیز به پایان رسیده است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها