کد خبر: 275499
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۲ ۱۴:۵۲:۰۰
| |

کوین دی‌بروینه مصدوم شد

با تایید «پپ گواردیولا» سرمربی باشگاه منچسترسیتی، «کوین دی بروینه» بازیساز این تیم بدنبال مصدومیت از ناحیه همسترینگ در پیروزی یک بر صفر مقابل بورنموث چند هفته از میادین دور خواهد بود.

کوین دی‌بروینه مصدوم شد
کد خبر: 275499
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۲ ۱۴:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| خبرگزاری رویترز روز یکشنبه نوشت: دی بروینه در نیمه نخست بازی، جای خود را به «ریاض محرز» زننده تک گل پیروزی بخش این تیم داد تا مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر جزیره با اختلاف 2 امتیاز بالاتر از لیورپولی قرار بگیرد که امروز خود را برای مصاف با اورتون آماده می کند.


گواردیولا در مصاحبه با رسانه های بریتانیایی اظهار داشت: کوین به دلیل مصدومیت مدتی از میادین دور خواهد بود.


دی بروینه با 12 گل و 21 پاس گل در مجموع رقابت های فصل گذشته، یکی از برجسته ترین بازیکنان سیتی بود اما به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو در فصل جاری تنها در 14 بازی برای تیمش به میدان رفت.


گواردیولا معتقد است لیگ برتر هیچ کمکی به این تیم نکرده و برنامه فشرده آنها و نبرد در چهار جبهه منجر به افزایش مصدومیت ها شده است.


وی در این خصوص تصریح کرد: فکر می کنم در مدت 93 روز، 25 بازی انجام داده ایم یعنی هر سه روزی یک بازی و این مساله یک موضوع فیزیولوژیکی و مرتبط با بدن است؛ به عبارت دیگر بدن قادر نیست برخی از مواقع خود را به حالت اولیه بازگردانده و به اصطلاح ریکاوری کند و در نتیجه ماهیچه به یکباره خود را به مرخصی می فرستد!


تیم تحت هدایت مرد اسپانیایی هم اکنون با 71 امتیاز از 29 بازی، در رتبه نخست جدول رده بندی جای گرفته است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها