کد خبر: 273529
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۶ ۱۲:۵۰:۰۰
| |

رونی:

رونالدو را به مودریچ ترجیح می‌دهم

«وین رونی» ستاره پیشین تیم ملی انگلیس می گوید اگر انتخاب برنده توپ طلا با رای بازیکنان انجام می شد، بی شک او «کریسیتانو رونالدو» را به «لوکا مودریچ» ترجیح می داد.

رونالدو را به مودریچ ترجیح می‌دهم
کد خبر: 273529
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۶ ۱۲:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| شبکه تلویزیونی فاکس اسپورتس روز دوشنبه نوشت: مودریچ هافبک تیم رئال مادرید با شکست دادن رونالدو توپ طلای سال 2018 را به خانه برد اما رونی با تصمیم اهدای جایزه به مودریچ مخالف است.


رونالدو در جریان رای گیری توپ طلا در جایگاه دوم قرار گرفت و نتوانست برای ششمین بار بزرگ ترین افتخار فردی فوتبالی را تصاحب کند و از این حیث از «لیونل مسی» رقیب دیرینه اش سبقت بگیرد.


این در حالی است که او بعدها تاکید کرد که وی برای بردن این جایزه استحقاق بیشتری داشته است اما مودریچ با درخشش در جام جهانی روسیه به همراه کرواسی به فوق ستاره پرتغالی امان نداد.


مودریچ در کنار رونالدو عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را برای سومین سال پیاپی و پس از شکست دادن لیورپول در فینال، فتح کرد.


اما رونی با ارائه نظری مخالف در مورد توپ طلا اظهار داشت: لوکا مودریچ بازیکن شگفت انگیزی است و پاس های بی نظیری می دهد و پا به توپ فوق العاده ای دارد.


وی ادامه داد: در واقع مودریچ زیاد با توپ سریع حرکت نمی کند اما زمانی که مقابل او بازی می کنید خواهید دید که با چه سرعتی بازیکنان را پشت سر می گذارد.


برترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس افزود: با این حال فکر نمی کنم او بهترین بازیکن جهان باشد اما از لحاظ آماری در یک سال باید بگویم که مودریچ استحقاق داشت؛ او سال فوق العاده ای را با رئال مادرید سپری کرد و مشخصا به عنوان کاپیتان کرواسی استثنایی ظاهر شد.


رونی تصریح کرد: اگر انتخاب به عهده بازیکنان بود رونالدو را انتخاب می کردم. البته این موضوع هیچ چیزی از شایستگی های مودریچ کم نمی کند. او توپ طلا را به شایستگی برد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها