کد خبر: 273522
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۶ ۱۲:۳۴:۰۰
| |

ملی پوش بسکتبال:

جو آزادی حریفان را آزار می‌دهد

بازیکن تیم ملی بسکتبال پس از صعود ایران به جام جهانی 2019 ضمن ابراز خوشحالی، اظهار داشت: هواداران فوق العاده ای داریم و این جو به معنای واقعی هر حریفی را آزار می دهد.

جو آزادی حریفان را آزار می‌دهد
کد خبر: 273522
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۶ ۱۲:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| تیم ملی بسکتبال ایران شب گذشته (یکشنبه) موفق شد تا با پیروزی برابر استرالیا به جام جهانی 2019 که شهریور سال آینده در چین برگزار می شود، صعود کند.


در این بین، «مایک رستم پور» پس از صعود غرور انگیز ایران به جام جهانی چین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از باخت به ژاپن، فشار زیادی روی تیم به وجود آمد اما بازیکنان با کمک کادر فنی خیلی سریع به خودشان آمدند تا برای این مسابقه آماده شوند؛ می دانستیم که کار آسانی برابر استرالیا نداریم و باید تمام تلاشمان را بکنیم تا کار در همین مسابقه تمام شود و به نظرم خیلی خوب کار کردیم و برنده شدیم.


وی ادامه داد: استرالیا بازیکنان توانمندی دارد، آنها هم از نظر فیزیکی قدرتمند هستند و هم از نظر فنی شناخت کاملی از بسکتبال دارند؛ بنابراین رقابت با چنین تیمی به هیچ وجه کار ساده ای نیست و جای کوچک ترین غفلتی وجود ندارد؛ هر اشتباه می تواند نتیجه بازی را تغییر بدهد.


ملی پوش بسکتبال ایران افزود: ما از کوارتر اول تمرکز زیادی روی دفاع داشتیم و واقعا کارمان در این منطقه خوب بود؛ در طرف مقابل هم موقعیت های مناسبی به وجود آوردیم و امتیاز گرفتیم و زمانی که از حریف جلو افتادیم با انرژی بیشتری به کار ادامه دادیم.


رستم پور با اشاره به حضور تماشاگران در سالن آزادی بیان کرد: خیلی خوشحالم که در این مسابقه نیز تنها نبودیم؛ هواداران فوق العاده ای داریم و به آنها تبریک می گویم که از تیم حمایت کردند و در نهایت نیز خوشحال به خانه هایشان رفتند؛ این جو به معنای واقعی کلمه هر حریفی را آزار می دهد؛ من هم بعد از این پیروزی واقعا خوشحال بودم.


او در خصوص دیدار مقابل ژاپن نیز تصریح کرد: ما در آن مسابقه هم خوب کار کردیم اما در شب خیلی خوبِ حریف نتوانستیم آنها را متوقف کنیم؛ قطعا همه ما می توانستیم بهتر بازی کنیم تا همانجا کار تمام شود اما اینطور نشد. به هر حال هر روز باید تلاش کرد و ضعف ها را از بین برد.


بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران در پاسخ به این سوال که چقدر شانس حضور در جام جهانی برای خودش قائل می شود، تاکید کرد: بسکتبال ایران بازیکنان بسیار خوبی دارد که همگی شانس حضور در جام جهانی را دارند؛ همه بازیکنان می توانند در این تورنمنت باشند و من هم به طور حتم دوست دارم که در این رویداد بزرگ حاضر شوم و نهایت تلاشم را می کنم که بتوانم به این هدف دست پیدا کرده و در آنجا به میدان بروم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها