کد خبر: 273177
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۵ ۱۱:۴۶:۲۹
| |

پیشنهاد جدید اینتر به ایکاردی؛ 6.5 میلیون در سال

باشگاه اینتر به مهاجم آرژانتینی خود پیشنهادی ارائه می‌کند تا به ماجرایی که اوضاع تیم را متشنج کرده است، خاتمه دهد.

پیشنهاد جدید اینتر به ایکاردی؛ 6.5 میلیون در سال
کد خبر: 273177
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۵ ۱۱:۴۶:۲۹

اعتمادآنلاین| ‌ باشگاه اینتر برای پایان دادن به سیرک اختلافات طولانی مدتش با مائورو ایکاردی قصد دارد به او پیشنهادی ارائه کند که به منزله اتمام حجت با این مهاجم آرژانتینی خواهد بود.

اختلافات چند ماهه طرفین از زمانی شروع شد که واندا نارا همسر و مدیر برنامه‌های ایکاردی پیشنهاد نراتزوری برای تمدید قرارداد مهاجم سابق سامپدوریا با حقوقی معادل 6 میلیون یورو در سال را نپذیرفت. او خواهان افزایش حقوق همسرش به 10 میلیون یورو بود که باشگاه با آن موافقت نکرده است. این اختلافات به جایی کشیده شد که اینتر بازوبند کاپیتانی را از ایکاردی گرفت، از ترکیب تیم کنار گذاشته شد و هنوز هم به آن برنگشته است.

اینتر اما از حواشی مربوط به این ماجرا ضربات زیادی خورده است و به همین دلیل می‌خواهد به آن خاتمه دهد. طبق ادعا کوریره این باشگاه به ایکاردی پیشنهاد تمدید 4 ساله قراردادش را خواهد داد که به موجب آن سالانه 6.5 میلیون یورو حقوق خواهد گرفت.

اگر این حقوق به ایکاردی اختصاص پیدا کند، ایکاردی نه تنها به پردرآمدترین بازیکن تیم اینتر بلکه به سومین بازیکن پردرآمد سری A پس از کریستیانو رونالدو و پائولو دیبالا تبدیل می‌شود.

از اظهارات اخیر مدیران باشگاه اینتر از جمله نایب ریئس باشگاه خاویر زانتی که گفت «هیچ بازیکنی مهمتر از باشگاه نیست»، اینگونه به نظر می‌رسد که اینتر به هر قیمتی خیال حفظ ایکاردی را ندارد و در صورت مخالفت دوباره این بازیکن 26 ساله و مدیر برنامه‌هایش با پیشنهاد، جدید باید انتظار جدایی او از نراتزوری را در پایان فصل آینده داشت.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها