کد خبر: 271135
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۱۱:۴۵:۰۰
| |

گزارش اعتمادآنلاین از حواشی این روزهای پرسپولیس؛

بی‌پولی بلای جان سرخ‌های پایتخت

هرچند که اعتصاب بازیکنان دردی از فوتبال ایران دوا نکرده اما بدون شک بازیکنان پرسپولیس حق‌دارند که این روزها حسابی از شرایط مالی تیمشان ناراحت باشند. آن‌ها در بدترین شرایط پرسپولیس را تنها نگذاشتند و توانستند تا فینال آسیا صعود کنند.

بی‌پولی بلای جان سرخ‌های پایتخت
کد خبر: 271135
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۱۱:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ اواسط پاییز بود که بازیکنان پرسپولیس به دلیل پرداخت نشدن مطالباتشان دست به اعتصاب زدند. آن‌ها که به‌تازگی در فینال لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته بودند از اینکه باشگاه به وعده‌هایش عمل‌نکرده ناراحت بودند و به همین خاطر دست به اعتصاب زدند. در آن زمان با تلاش گرشاسبی مدیرعامل وقت پرسپولیس بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شد. بازیکنان به تمرین بازگشتند؛ اما قصه بی‌پولی پرسپولیس را پایانی نیست. بعد از گذشت چند ماه بازیکنان پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی دوباره تهدید کرده‌اند که اگر تا بعد از بازی با پدیده در جام حذفی بخشی از مطالباتشان پرداخت نشود تمرین نخواهند کرد. خبری که حسابی هوادران پرسپولیس را شوکه کرد. پرسپولیس روزهای حساسی را پشت سر می‌گذارد و رقابت تنگاتنگی با سپاهان و پدیده در صدر جدول دارد. هوادران این تیم امیدوارند که در قهرمانی هت‌تریک کنند و دوازدهمین قهرمانی پرسپولیس در لیگ را جشن بگیرند.

سید جلال نماینده بازیکنان شد؛ رادو قهر کرد

در روزها گذشته خبری مطرح شد که جلال حسینی به نمایندگی از بازیکنان پرسپولیس به دیدار مدیران این تیم می‌رود تا درباره مسائل مالی با آن‌ها گفت‌وگو کند. دراین‌بین اما قهر رادوشوویچ، شرایط را بیش‌تر از پیش برای مدیران پرسپولیس سخت کرد. او که اکثر بازی‌های پرسپولیس را نیمکت نشین بود؛ هرگز سراغ حاشیه نرفت تا حسابی نزد هوادران پرسپولیس محبوب شود. اما حالا مشکلات مالی باعث شده تا صدای این بازیکن هم درآید. او به‌تنهایی تمرین پرسپولیس را تحریم کرد و با انتشار عکسی در حساب اینستاگرامش از عشقش به پرسپولیس نوشت. رادو عنوان کرد باوجود داشتن چند پیشنهاد از باشگاه‌های دیگر در پرسپولیس مانده؛ اما اکنون به دلیل اتفاقاتی که در ماه‌های اخیر رخ‌داده بسیار غمگین است. او درخواست کرده تا مدیران پرسپولیس به خواسته‌هایش رسیدگی کنند. خواسته‌هایی که بیشترشان مالی است.

تلاش مدیران پرسپولیس برای رفع مشکل بازیکنان

اعتصاب بازیکنان پرسپولیس باعث شد تا مدیران پرسپولیس دست‌به‌کار شوند. آن‌ها به سازمان لیگ نامه زدند و خواهان مشخص شدن سهم باشگاه پرسپولیس از محل درآمد برگزاری رقابت‌های لیگ، به‌ویژه از ناحیه تبلیغات محیطی و دریافت حق‌وحقوق خود از این درآمدها شدند. آن‌ها برای تأمین منابع مالی باشگاه و پرداخت حق‌وحقوق بازیکنان به این پول احتیاج دارند. در روزهای گذشته هم اعلام شد که پرسپولیس توانسته پاداشش در لیگ قهرمانان آسیا را وارد ایران کنند. پولی که می‌تواند مشکلات مالی این تیم را برطرف کند.

حالا مدیران پرسپولیس به بازیکنان قول داده‌اند که تا آخر هفته پول به باشگاه تزریق می‌شود و آن‌ها هم می‌توانند حق‌وحقوق بازیکنان را پرداخت کنند. مدیران این تیم از بازیکنان پرسپولیس درخواست کرده‌اند که آرامش خودشان را حفظ کنند و بر روی بازی با پدیده در جام حذفی تمرکز کنند.

بازیکنان پرسپولیس حق‌دارند؟

هرچند که اعتصاب بازیکنان دردی از فوتبال ایران دوا نکرده اما بدون شک بازیکنان پرسپولیس حق‌دارند که این روزها حسابی از شرایط مالی تیمشان ناراحت باشند. آن‌ها در بدترین شرایط پرسپولیس را تنها نگذاشتند و توانستند تا فینال آسیا صعود کنند. اگر کمی شانس با آن‌ها یار بود می‌توانستند اولین قهرمانی تاریخ باشگاه پرسپولیس در آسیا را جشن بگیرند و نامشان را در تاریخ این تیم پرطرفدار ثبت کنند. آن‌ها با تلاش خود پول زیادی به این تیم تزریق کردند و حالا حق‌دارند که خواستار مطالباتشان باشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها