کد خبر: 267944
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۶ ۰۸:۴۱:۰۰
| |

کلوپ:

نیاز نیست برای لیورپول نگران باشید

سرمربی لیورپول بعد از بازی برابر وستهام تاکید کرد تیمش مصمم‌تر از همیشه در راه قهرمانی پیش خواهد رفت.

نیاز نیست برای لیورپول نگران باشید
کد خبر: 267944
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۶ ۰۸:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ تیم فوتبال لیورپول در هفته‌ بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس برابر وستهام به تساوی یک بر یک رسید. با این نتیجه‌ اختلاف لیورپول با تیم دوم جدول یعنی منچسترسیتی به سه امتیاز کاهش یافت.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بعد از این مسابقه گفت‌: من مطمئن هستم که تیمم با قدرت و مصمم‌تر از همیشه به سوی قهرمانی پیش خواهد رفت. من هفت، هشت هفته‌ پیش گفته بودم که رقابت‌ قهرمانی بین لیورپول و منچسترسیتی است و در حال‌ حاضر تاتنهام هم خودش را نزدیک کرده است. به تاتنهام و سرمربی این تیم احترام می‌گذارم که خودشان را به خوبی ثابت کردند و با مصدومان زیاد با قدرت بازی‌های‌شان را بردند. اگر شما می‌خواهید در پایان فصل قهرمان لیگ شوید باید با چنین شرایط سختی کنار آیید.

کلوپ در ادامه اضافه کرد: ما در حال‌ حاضر 62 امتیاز داریم و تاکنون یک بار در طول فصل شکست خوردیم که خوب است، ولی من چهره‌های شما خبرنگاران را می‌بینم که برای من متاسف هستید؛ نیاز نیست که متاسف باشید. ما خوب هستیم و همه چیز خوب است. برای من شرایط در لیورپول خیلی مساعد پیش می‌رود. بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی‌ مانده است و از عملکردی که تیمم داشته است راضی هستم. البته این را کتمان نمی‌کنم که باید بهتر از این در زمین ظاهر شویم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها