کد خبر: 267550
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ۲۳:۰۱:۰۰
| |

گزارش اعتمادآنلاین از نقل‌و انتقالات سرخابی‌های پایتخت

پرسپولیس به دنبال هوای تازه؛ استقلال سیری ناپذیر در خرید

نقش اول بازار نقل و انتقالات کشور سرخابی‌های پایتخت بودند. تیم‌هایی که با جیب پر پول و پیشنهادهای اغواکننده تلاش می‌کنند بهترین‌های فوتبال ایران را جذب کنند.

پرسپولیس به دنبال هوای تازه؛ استقلال سیری ناپذیر در خرید
کد خبر: 267550
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ۲۳:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ زمان نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران شب گذشته به پایان رسید و باشگاه‌های لیگ برتری تلاش کردند تا در این زمان تقریباً 2 ماهه به تقویت تیم‌های خود بپردازند. دراین‌بین اما نقش اول بازار نقل و انتقالات کشور سرخابی‌های پایتخت بودند. تیم‌هایی که با جیب پر پول و پیشنهادهای اغواکننده تلاش می‌کنند بهترین‌های فوتبال ایران را جذب کنند.

هوای تازه برای پرسپولیس

پرسپولیس قهرمان 2 دوره متوالی لیگ برتر سوژه اصلی بازار بود. سرخ پوشان تهرانی که با حکم فیفا از 2 پنجره نقل و انتقالاتی محروم بودند با پشت سر گذاشتن دوره محرومیتشان تلاش کردند تا خودشان را تقویت کنند. آن‌ها که در ابتدای فصل بازیکنان تأثیرگذاری چون مسلمان و احمدزاده را ازدست‌داده بودند سعی کردند با بازیکنان مدنظر برانکو به توافق برسند. آن‌ها با مهدی شریفی، مهدی ترابی، مهدی شیری، سعید کریمی و سروش رفیعی به توافق رسیدند.

سرخ‌های پایتخت با از دست دادن بازیکنانی چون محمد انصاری و حسین ماهینی به دلیل مصدومیت دوباره وارد بازار نقل و انتقالات شدند. آن‌ها در ادامه با محمد نادری و ماریو بودیمیر هم قرارداد امضا کردند تا شرایط برای برانکو مهیا شود. گادوین منشأ، حمیدرضا طاهرخانی، احسان علوان زاده، شاهین عباسیان و احمد بهاروندی هم از سرخ‌ها جدا شدند.

استقلال؛ همچنان به دنبال خرید بازیکن

آبی‌های پایتخت اشتهای سیری‌ناپذیری در خرید بازیکن دارند. آن‌ها ابتدای فصل با 18 بازیکن به توافق رسیدند. البته دراین‌بین برخی از این بازیکنان به دلیل مصدومیت نتوانستند کمکی به این تیم کنند و تنها هزینه‌ای بر دوش مدیران این باشگاه گذاشتند. استقلال که در نیم‌فصل اول نتایج خوبی کسب نکرد در زمان نقل و انتقالات زمستانی هم وارد بازار شد تا نقاط ضعف تیمش را برطرف کند.

آن‌ها توانستند امید نورافکن را دوباره به استقلال برگردانند موضوعی که باعث خوشحالی هواداران شد. در ادامه هم با دو بازیکن خارجی به توافق رسیدند. اسماعیل کونسالوس و آیاندا پاتوسی در روز آخر نقل و انتقالات به استقلال پیوستند. آبی‌های تهران دراین‌بین یک انتقال رؤیایی انجام دادند و آن هم بازگشت فرهاد مجیدی بود. او بعد از چند سال دوری از استقلال این بار در نقش مربی به این تیم بازگشت تا بتواند دوباره به تیم محبوبش کمک کند. جابر انصاری، الحاجی گرو و مارکوس نویمایر هم بازیکنانی بودند که در این نیم‌فصل استقلال را ترک کردند.

حالا باید دید این دو تیم پرهوادار پایتخت با خریدهای جدیدشان می‌توانند در ادامه فصل به موفقیت برسند یا خیر؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها