کد خبر: 267143
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۳ ۱۳:۲۱:۰۰
| |

بونجاح به نقل از ژاوی:

به ما از کودکی یاد داده‌اند از رئال متنفر باشیم

«بغداد بونجاح» هم تیمی ژاوی هرناندز در باشگاه السد قطر ابعاد تازه ای را از ماهیت گفت و گو با ستاره اسبق بارسلونا در خصوص رقیب سنتی و دیرنیه شان یعنی رئال مادرید، افشا کرد.

به ما از کودکی یاد داده‌اند از رئال متنفر باشیم
کد خبر: 267143
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۳ ۱۳:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| روزنامه آ. اس اسپانیا روز شنبه نوشت: بغداد بونجاح که در سال 2018 عنوان بازیکن سال فوتبال الجزایر را به دست آورد، در حال حاضر در تیم السد قطر و در کنار ژاوی و «گابی هرناندز» ستاره های اسبق تیم ملی اسپانیا، توپ می زند.


این مهاجم الجزایری که از سال 2015 به السد پیوسته است در سه سال گذشته در کنار ژاوی بازی کرده و 6 ماه نیز سابقه بازی در کنار گابی را در کارنامه دارد؛ این در حالی است که او طی این مدت با این 2 ستاره که به ترتیب سابقه عضویت در بارسلونا و اتلتیکو مادرید را دارند، در خصوص رقابت شدیدی که بین رئال مادرید و باشگاه های اسبقشان در اسپانیا جریان دارد، گفت و گو کرده است.


با این حال، ماهیت این مکالمات و گفت و گوها تا پیش از این به خارج از رختکن السد درز پیدا نکرده بود اما حالا بونجاح در مصاحبه ای از احساسات ژاوی و گابی نسبت به رئال پرده برداشته است.


بونجاح در این باره اظهار داشت: هیچکدام از آنها رئال مادرید را دوست ندارند؛ ژاوی می گوید در کاتالونیا به آموزش می دهند که از رئال متنفر باشیم و با همین احساس بزرگ شویم.


ژاوی و گابی هر 2 به بونجاح کمک کردند تا در سال 2018 با 58 گل عنوان برترین گلزن جهان را فتح کند؛ آماری که به مراتب بیشتر از «کریستیانو رونالدو» و «لیونل مسی» و «محمد صلاح» است.


بونجاح 13 گل از این 58 گل را در جریان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رساند و به تیمش کمک کرد تا به مرحله نیمه نهایی این تورنمنت صعود کند.


مهاجم الجزایری السد با وجود اینکه به شدت نظر باشگاه های لسترسیتی و لیدز یونایتد را به خود جلب کرده بود اما در نهایت دسامبر سال گذشته تصمیم گرفت تا قراردادش را با تیم قطری تمدید کند و تا پایان سال 2024 در السد ماندگار شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها