کد خبر: 266108
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۹ ۱۷:۳۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای ورزشی/ ۹ بهمن‌ماه ۱۳۹۷

از پایان همکاری فدارسیون فوتبال با کی‌روش انتقاد علی مطهری از عملکرد تیم ملی

تقدیر فدراسیون فوتبال از عملکرده 8 ساله کی‌روش، مازیار ناظمی از مذاکره با مربیان بزرگ جهان خبر داد، جریمه کمیته اخلاق و انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس، انتقاد علی مطهری از عملکرد تیم ملی و رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا از توافق نهایی با کارلوس کی‌روش خبر داد مهم‌ترین خبرهای ورزشی امروز بودند.

از پایان همکاری فدارسیون فوتبال با کی‌روش انتقاد علی مطهری از عملکرد تیم ملی
کد خبر: 266108
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۹ ۱۷:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ فدراسیون فوتبال با صدور اطلاعیه‌ای از زحمات 8 ساله کارلوس کی‌روش تقدیر و برای او آرزوی موفقیت کرد که می‌تواند به معنای پایان همکاری فدارسیون با کی‌روش باشد.

مازیار ناظمی، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در صفحه شخصی خودش از مذاکره با بزرگان مربیگری فوتبال جهان و نام‌هایی همچون زیدان، مورینیو و کلینزمن خبر داد.

کمیته اخلاق و انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) تازه‌ترین آرای انضباطی را منتشر کرد که در این بین باشگاه پرسپولیس به دلیل نقض قوانین مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با جریمه سنگینی مواجه شد.

علی مطهری، نماینده تهران و عضو فراکسیون امید و نایب رییس دوم مجلس در حساب کاربری خودش در شبکه اجتماعی اینستاگرام نسبت به شکست تیم ملی ایران به ژاپن در چارچوب مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019 واکنش نشان داد و نوشت: باخت ما در مقابل ژاپن نشان داد که تیم ملی فوتبال کشور ما، هم از نظر روحی و روانی آماده برای مسابقات بزرگ نبود و هم از نظر اخلاقی و فرهنگی.

رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا از توافق نهایی با کارلوس کی‌روش خبر داد.

.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها