کد خبر: 265301
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۷ ۰۹:۴۶:۰۰
| |

لبران جیمز در آستانه بازگشت به لیکرز

لس آنجلس لیکرز با انتشار تصاویری از حضور لبران جیمز در تمرین دفاعی تیمش هواداران خود را خوشحال کرد. بسکتبال دوستان بعد از مدتی مصدومیت بالاخره می توانند پادشاه را در زمین ببینند.

لبران جیمز در آستانه بازگشت به لیکرز
کد خبر: 265301
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۷ ۰۹:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا بامداد امروز یکشنبه 5 مسابقه ادامه پیدا کرد که در جریان این دیدارها گلدن استیت مدافع عنوان قهرمانی به دهمین برد پیاپی خود رسید و قدرتنمایی کرد. سن آنتونیو و ممفیس نیز دیگر تیم های برنده بازی های امروز بودند.


اما دیدارهای امروز تحت تاثیر یک خبر خاص بود که هواداران لس آنجلس لیکرز را بعد از مدت ها خوشحال کرد. لبرون جیمز که در آستانه بازگشت به ترکیب است در تمرین های امروز تیمش شرکت کرد. رسانه ها با انتشار چند عکس از او در جریان تمرین اعلام کردند که جیمز کارش را شروع کرده و امروز نیز در تمرین دفاع تمام زمین لیکرز شرکت کرد که نشان می دهد سلامتش را بدست آورده است.


دیدارهای امروز با برد گلدن استیت شروع شد. این تیم با درخشش ستاره های خود به خصوص کوین دورانت 115 بر 111 بوستون را شکست داد و به دهمین برد پیاپی خود در این فصل رسید. دورانت با کسب 33 امتیاز و 9 ریباند بهترین بازیکن میدان شد. در کنارش کلی تامسون و استفان کری نیز هر کدام 24 و 21 امتیاز گرفتند و نقش زیادی در برد گلدن استیت ایفا کردند.


استیوکر سرمربی تیم گلدن استیت به سیصدمین برد خود در NBA رسید و مربی نام گرفت که زودتر از همه در تاریخ به این تعداد پیروزی دست پیدا کرده است.


برای بوستون هم کایری ایروینگ ستاره این تیم توانست عملکرد قابل قبولی داشته باشد. او 32 امتیاز، 6 ریباند و 10 پاس منجربه گل داشت اما نتوانست از شکست بوستون جلوگیری کند.


در دیگر دیدار برگزار شده نیواورلانز که آنتونی دیویس ستاره خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد به مصاف سن آنتونیو رفت و با نتیجه 126 بر 114 مغلوب شد. رودی گی فوروارد نام آشنای سن آنتونیو در این مسابقه 22 امتیاز و 11 ریباند داشت و نقش زیادی در برد تیمش بازی کرد.


فیلادلفیا برابر دنور شکست سنگینی را قبول کرد. این تیم که ستاره هایش را به دلیل آسیب دیدگی در این مسابقه استراحت داده بود با نتیجه 126 بر 110 مغلوب شد. جوئل امبیدی و جیمی باتلر دو بازیکن تاثیرگذار فیلادلفیا در این مسابقه بازی نکردند. در این دیدار نیکولا جوکیچ سنتر دنور فوق ستاره بود و با 32 امتیاز، 18 ریباند و 10 پاس منجربه گل تریپل دبل کرد و بهترین بازیکن میدان شد.


در دیگر دیدارهای برگزار شده ممفیس 106 بر 103 ایندیانا را شکست داد و پورتلند 120 بر 111 برابر آتلانتا به برتری رسید.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها