امید رشید سر مربی تیم ملی جوانان بوکس شد

رئیس فدراسیون بوکس گفت: انتخاب جاسم دلاوری به عنوان مربی تیم ملی جوانان با تصمیم سرمربی تیم بود.

امید رشید سر مربی تیم ملی جوانان بوکس شد
کد خبر: 265229
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۷ ۰۸:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ حسین ثوری در خصوص انتخاب امید رشید به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان به جای مربی کوبایی، توضیح داد: به هر حال با توجه به عذرخواهی رسمی مربی کوبایی از فدراسیون بوکس ایران به دلیل نیامدن به ایران، تصمیم بر این شد که با نظر اعضای شواری فنی مربی تیم ملی جوانان را انتخاب کنیم. بنده نیز آقای رشید را به کمیته فنی معرفی کردم که با اکثریت آرا او به عنوان سرمربی جدید بوکسورهای جوان انتخاب شد.

ثوری در خصوص زمان آغاز برنامه‌های امید رشید با تیم ملی جوانان بوکس، توضیح داد: او برنامه‌های خود را به فدراسیون ارائه می‌کند و احتمالاً 21 و 22 بهمن ماه یک دوره مسابقات را با 60 تا 70 بوکسور داشته باشیم تا پس از محک خوردن نفرات مد نظر کمیته فنی، اردوهای تیم ملی پیگیری شوند.

رئیس فدراسیون بوکس در مورد انتخاب دلاوری به عنوان مربی تیم ملی جوانان بوکس نیز اظهار کرد: آقای رشید جاسم دلاوری را به عنوان کمک خود در تیم ملی جوانان انتخاب کرد و ما نیز با این مسئله موافقت کردیم تا او به عنوان مربی کنار بوکسورها باشد.

او در پاسخ به این سوال که آیا در ادامه راه برای تیم ملی جوانان از مربی خارجی استفاده می‌شود؟ اظهار کرد: با توجه به کمبود وقت که تا رقابت‌های قهرمانی آسیا وجود دارد، فعلاً برنامه‌های تیم ملی را با امید رشید پیش می‌بریم. ان‌شاءالله او با تیم ملی جوانان نتایج خوبی را کسب می‌کند تا همچنان از او به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان استفاده کنیم.

حسین ثوری در پایان افزود: همه تلاش خود را می‌کنیم که برنامه‌های تیم جوانان نیز به خوبی برگزار شود، سعی ما بر این است تا اولین اعزام بوکسورهای جوان به روسیه با موفقیت همراه باشد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها