کد خبر: 264740
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۵ ۱۴:۵۰:۰۰
| |

چلسی حریف منچسترسیتی در فینال جام اتحادیه شد

تیم فوتبال چلسی بامداد جمعه در ادامه برگزاری دور برگشت دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس تیم تاتنهام را مغلوب و راهی دیدار نهایی فصل 2019-2018 این رقابت ها شد.

چلسی حریف منچسترسیتی در فینال جام اتحادیه شد
کد خبر: 264740
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۵ ۱۴:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| شاگردان «مائوریتسو ساری» که در دیدار رفت با نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم تاتنهام شده بودند در جریان دیدار برگشت دو تیم که در ورزشگاه «استمفورد بریج» برگزار شد حریف نامدار خود را در وقت های قانونی با نتیجه 2 بر یک شکست دادند تا همه چیز مساوی شده و ضربات پنالتی تکلیف تیم صعود کننده به فینال این رقابت ها را مشخص کند.


بدنبال این تساوی ضربات پنالتی آغاز و بازیکنان چلسی در این ضربات نسبت به بازیکنان رقیب موفق تر عمل کرده و با نتیجه 4 بر 2 آنان را شکست دادند تا راهی دیدار نهایی این مسابقات شدند.


برای تیم تاتنهام در جریان بازی «فرناندو لورنته» در دقیقه 51 و برای تیم چلسی نیز «انگولوکانته» در دقیقه 27 و «ادن هازارد» در دقیقه 38 گلزنی کرده بودند.


این در حالی است که درضربات پنالتی «ویلیان»، «آزپیلیکوئتا»، «جورجینو» و «داوید لوییز» برای تیم چلسی و «کریستین اریکسون» و «اریک لاملا»برای تیم تاتنهام گلزنی کردند.


«اریک دایر» و « لوکاس مورا» نیز در ضربات پنالتی برای تیم تاتنهام ناکام بوده و مقصر اصلی این باخت به شمار خواهند رفت.


براساس آمار در این دیدار بازیکنان تیم چلسی در 56 درصد از زمان بازی مالکیت توپ و میدان را دراختیار خود داشتند و 16 حمله موفق برروی دروازه تاتنهام طراحی کردند که 5 حمله آنان درچارچوب بود.


بازیکنان تیم تاتنهام نیز دراین دیدار 5 حمله موفق به سمت دروازه تیم چلسی داشتند و تنها یک حمله آنان در چارچوب دروازه تیم میزبان جای داشت.


بدین ترتیب و با به پایان رسیدن ضربات پنالتی تیم چلسی برابر تاتنهام به پیروزی رسید و به دیدارنهایی این رقابت ها راه پیدا کرد.


بامداد پنجشنبه نیز تیم منچسترسیتی درنخستین دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی این رقابت ها تیم بارتون آلبیون را با نتیجه یک برصفر شکست داد و درمجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 10 برصفر حریف نه چندان نام آشنای خود را حذف و راهی دیدار نهایی این رقابت ها شد.


بدین ترتیب تیم های منچسترسیتی و چلسی پنجم اسفند ماه دیدار نهایی جام اتحادیه انگلیس را در ورزشگاه «ومبلی» شهر لندن برگزار خواهند کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها