کد خبر: 261850
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۶ ۱۶:۱۲:۰۰
| |

معاون وزیر ورزش:

ورزش، تغذیه و محیط زیست در برنامه زندگی شهری گنجانده شود

معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان گفت: ورزش روزانه، تغذیه و حفاظت از محیط زیست سالم باید در زندگی روزانه شهری گنجانده شود و این موضوع نیاز به فرهنگ سازی دارد.

ورزش، تغذیه و محیط زیست در برنامه زندگی شهری گنجانده شود
کد خبر: 261850
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۶ ۱۶:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| عبدالحمید احمدی روز چهارشنبه در جشنواره هوای پاک که در مجموعه انقلاب برگزار شد، افزود: اگر به دنبال زندگی سالم هستیم باید ارکان آن را در جامعه ایجاد کرد و این سبک در زندگی نهادینه و گنجانده شود.


او ادامه داد: زندگی سالم نیاز به آموزش، تمرین و استمرار دارد و اگر این باور در ما ایجاد شود به زندگی سالم خود ادامه خواهیم داد.


معاون وزیر ورزش و جوانان با توجه به اینکه تغییر سبک زندگی و مشکلات تغذیه ای باعث شده تا کم تحرکی، چاقی و اضافه وزن افزایش یابد، اظهار کرد: محیط زیست سالم ابعاد وسیع و گسترده ای دارد که وجه ملموس آن زندگی به دور از آلودگی است.


احمدی افزود: ورزش تنها راه کاهش آلودگی و کم تحرکی در جامعه به شمار می رود.


معاون وزیر ورزش از مسئولان مدیریت شهری درخواست کرد تا زیرساخت لازم برای همگانی کردن ورزش را فراهم و شهروندان در شرایط ایمن و آسان دوچرخه سواری کنند.


وی ادامه داد: به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب، در دهه فجر امسال همایش دوچرخه سواری در کمیته ملی المپیک برگزار خواهد شد.


جشنواره هوای پاک با همکاری کمیته ملی المپیک، اداره کل ورزش و جوانان، فدراسیون و هیات دوچرخه سواری و اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران برگزار شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها