کد خبر: 261355
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۵ ۱۳:۳۰:۰۰
| |

گزارش اعتمادآنلاین از شروع اولین گرنداسلم تنیس جهان؛

اپن استرالیا؛ نبرد بزرگان

مسابقات اپن استرالیا آغاز شده و بزرگانی چون جوکوویچ، نادال، فدرر، وزنیاکی و شاراپوا دوباره دورهم جمع شده‌اند تا چشم هواداران تنیس در سرتاسر جهان به استرالیا خیره شود.

اپن استرالیا؛ نبرد بزرگان
کد خبر: 261355
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۵ ۱۳:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ منیژه موذن- راجر فدرر پرافتخارترین تنیسور جهان تصمیم دارد در 37 سالگی یک قهرمانی گرنداسلم دیگر به افتخاراتش اضافه کند. نواک جوکوویچ شماره یک تنیس مردان هم می‌خواهد جایگاهش را تثبیت کند و نادال اسپانیایی هم پس از مدت‌ها مصدومیت می‌خواهد به دوران اوجش بازگردد.

راجر فدرر، نادال و زورف ستاره جوان روس دور اول را با موفقیت پشت سر گذاشتند. اما اندی ماری بریتانیایی که قبل از آغاز مسابقات اعلام کرده بود به دلیل مصدومیت در سال 2019 از تنیس خداحافظی خواهد کرد در بازی با باتیستا پس از مسابقه‌ای سخت حذف شد.

به گزارش «اعتمادآنلاین» ماری بعد از این بازی گفت: «اگر این آخرین حضور من در یک گرنداسلم باشد از عملکرد خودم راضی‌ام، این یک پایان فوق العاده بود چرا که همه توانم را در این بازی به کار گرفتم.»

نواک جوکوویچ شماره یک جهان هم با برتری برابر کروگرآمریکایی اولین بردش در این بازی‌ها را کسب کرد.

در تنیس زنان هم ماریا شاراپوا ستاره روس امید دارد تا شاید بتواند به دوران با شکوه گذشته برگردد. شاراپوا پس از پایان دوره محرومیتش به دلیل دوپینگ تلاش دارد تا به سطح اول تنیس جهان برگردد، سرینا ویلیامز و وزنیاکی مثل همیشه جز مدعیان هستند. در کنار این نام‌ها سیمونا هیلپ، تنیس باز شماره یک زنان هم به دنبال تثبیت جایگاهش است، هیلپ می‌خواهد شکست سال گذشته در فینال اپن استرالیا را جبران کند.

راجر فدرر و کارولین وزنیاکی قهرمانان سال 2018 اپن استرالیا هستند.

باید منتظر ماند و دید بزرگترین تنیس بازان جهان در روزهای آینده اولین تورنمنت مهم فصل را چگونه رقم می‌زنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها