کد خبر: 260859
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۴ ۰۸:۴۴:۰۰
| |

مسی 400 گله شد

«لیونل مسی» فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا با گلی که در بازی شب گذشته تیمش مقابل ایبار به ثمر رساند، به نخستین بازیکنی تبدیل شد که موفق شده است 400 گل در لالیگا به نام خود ثبت کند.

مسی 400 گله شد
کد خبر: 260859
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۴ ۰۸:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| شبکه تلویزیونی «ای اس پی ان» روز دوشنبه نوشت: کاپیتان 31 ساله آبی اناری ها در 5 بازی گذشته تیمش 8 بار موفق به گلزنی شده است که دبل مقابل اسپانیول و هت تریک در برابر لوانته را نیز شامل می شود.


در جریان بازی شب گذشته، «لوئیز سوارز» نخستین گل بازی را روی حرکت خوب «فیلیپ کوتینیو» که نخستین بازی خود را از دوم دسامبر تجربه می کرد، وارد دروازه حریف کرد.


در ادامه، مسی در دقیقه 53 موفق شد تا ضمن به ثمر رساندن گل دوم تیمش، رکوردی تازه ای را از خود بر جای بگذارد و 6 دقیقه بعد هم «سرخی روبرتو» با یک پرتاب اوت سریع، سوارز را صاحب توپ کرد و مهاجم اروگوئه ای بار دیگر تور دروازه ایبار را لرزاند.


در این بین، «ارنستو والورده» سرمربی تیم بارسلونا با «فرازمینی» خواندن مسی و تمجید از عملکرد وی پس از بازی، مدعی شد که «مسی می تواند به رکورد 500 گل در لالیگا برسد.»


ستاره تیم ملی آرژانتین در مجموع 23 دیداری که در فصل جاری و در تمام رقابت ها برای کاتالان ها به میدان رفته است، 25 گل به ثمر رسانده که 17 مورد آن در لالیگا اسپانیا به نام مسی ثبت شده است.


مرد مینیاتوری بارسلونا از نوامبر 2014 به بعد، یعنی زمانی که از «تلمو زارا» پیشی گرفت، لقب آقای گل تاریخ لالیگا را یدک می کشد؛ در واقع، مهاجم اسبق اتلتیک بیلبائو رکورد بیشترین گل لالیگا را از دهه 1950 با 251 گل در اختیار داشت.


این در حالی است که «کریستیانو رونالدو» مهاجم پیشین رئال ماردید و کنونی یوونتوس هم از حیث گلزنی از زارا سبقت گرفت و پیش از ترک سانتیاگو برنابئو، 311 گل برای کهکشانی ها به ثمر رساند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها