کد خبر: 256900
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۲ ۱۰:۳۰:۰۰
| |

تمجید فاکس اسپورت از دروازه‌بان تیم ملی؛

علیرضا بیرانوند یکی از بهترین دروازه‌بانان آسیا است

نقطه اوج سال 2018 برای بیرانوند بدون شک لحظه‌ای بود که در جام جهانی روسیه مقابل پرتغال پنالتی کریس رونالدو سوپر استار دنیای فوتبال را گرفت.

علیرضا بیرانوند یکی از بهترین دروازه‌بانان آسیا است
کد خبر: 256900
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۲ ۱۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| علیرضا بیرانوند یکی از بازیکنانی است که باید او را در جام ملت‌های آسیا دنبال کرد. به گزارش اعتماد آنلاین و به نقل از فاکس اسپورت آسیا؛ نقطه اوج سال 2018 برای بیرانوند بدون شک لحظه ای بود که در جام جهانی روسیه مقابل پرتغال پنالتی کریس رونالدو سوپر استار دنیای فوتبال را گرفت. اما آن پنالتی تنها یکی از لحظات خوبی بود که بیرانوند در جام جهانی داشت.

این سایت در ادامه نوشت: بیرانوند هر چند گاهی اشتباه‌های ناگهانی دارد اما با قد 194 و سایز مناسب، دروازه‌بانی مطمئن برای پرسپولیس و تیم ملی است. بزرگترین ضعف بیرانوند این است که بازی خوبش مداومت ندارد. نیمه اول سال 2018 او در بعضی بازی‌ها مشکل داشت اما بعد از جام‌جهانی یکی از اصلی‌ترین دلایل رسیدن پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا بود.

عملکرد بیرانوند در سال 2018 او را تبدیل به یکی از بهترین دروازه‌بانان قاره کرده است. یکی دیگر از لحظات درخشان بیرانوند سیوی بود که در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مقابل ژاوی داشت.

بیرانوند سال گذشته درخواستهای بسیاری از باشگاه‌های مختلف داشت، اما تصمیم گرفت در پرسپولیس بماند.عملکرد و درخشش او در جام ملت‌های آسیا می‌تواند آینده درخشانی برای علیرضا بیرانوند رقم بزند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها