کد خبر: 255449
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۸ ۱۵:۲۰:۰۰
| |

گزارش ویدئویی اعتمادآنلاین از معرفی گروه‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹

گروه A؛ ساده و بدون سورپرایز

جام ملت‌های آسیا، مهم‌ترین تورنمنت فوتبالی قاره کهن به میزبانی امارات برگزار می‌شود تا بهترین‌های آسیا برای تاج‌گذاری در این قاره با هم رقابت کنند.

حجم ویدیو: 10.87M | مدت زمان ویدیو: 00:02:05 دانلود ویدیو
کد خبر: 255449
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۸ ۱۵:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ امارات میزبان هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا در گروه A با تایلند، هند و بحرین هم‌گروه است؛ گروهی نسبتا راحت‌تر از دیگر گروه‌ها. هیچ‌ کدام از این تیم‌ها تاکنون قهرمانی در آسیا را تجربه نکرده‌اند و حالا امیدوارند رویایشان در ابتدای سال 2019 میلادی به حقیقت تبدیل شود.

در این بین داستان امارات با دیگر تیم‌های این گروه متفاوت است. آن‌ها برای دومین‌بار میزبانی جام ملت‌ها را تجربه می‌کنند و با تیمی جوان و رؤیایی گام به این رقابت‌ها گذاشته‌اند، اما مصدومیت بهترین بازیکن آسیا هواداران این تیم را نگران کرده است. عمر عبدالرحمن، امیدِ اول اماراتی‌ها در این جام بود تا با تکنیک نابش حریفان را در زمین تحت تاثیر قرار دهد، اما یک مصدومیت بدموقع باعث شد تا «عبدالرحمن» جام ملت‌ها را از دست بدهد. سبزها شانس نخست صعود از این گروه هستند و سه تیم دیگر برای صعود احتمالی می‌جنگند.

تایلند که بعد از دو دوره غیبت در جام ملت‌های آسیا حاضر می‌شود، با وجود عملکرد نه‌چندان موفقش در ادوار گذشته، به صعود از این گروه بسیار امیدوار است. فیل‌های جنگی آسیا در 7 بار حضورشان در جام ملت‌ها، جز یک‌بار در سال 1972 که موفق به کسب عنوان سومی آسیا شدند هیچ‌گاه جزو 4 تیم پایانی مسابقات نبوده‌اند.

بحرین و هند دیگر تیم‌های گروه A هستند. تیم‌هایی که شانس بالایی برای صعود به مرحله بعد این رقابت‌ها ندارند اما می‌توانند برای کسب موفقیت تلاش کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها